Taidan luovuttaa miesasioissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loner
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

loner

Vieras
Takana kaksi epäonnistunutta avioliittoa, edellisestä erosta kaksi vuotta aikaa. Kaipaisin jo suhdetta, mutta varovainen etsintä ei ole tuottanut tulosta. Erääseen mieheen olin ihastunut, kai olen vieläkin, mutta hän vain pelleilee kustannuksellani. Siitäkään ei siis mitään ole tulossa.

Baareissa törmään vain ihmeellisiin miehiin, jotka jostain syystä valehtelevat silmät ja korvat täyteen. Jotenkin alkaa tuntumaan, että olisiko oikeasti parempi luovuttaa ja tyytyä olemaan yksin. Jos pari kertaa vuodessa seksiä hommaisi ja se siinä.

Olen ihan hyvännäköinen ja mukavaksikin sanottu nainen, mutta jos ei suosiolla niin ei sitten.

No jos olisin jotenkin riippuvainen suhteista, olisin jo varmaan jossain suhteessa... mutta siis, olisi mukavaa edes tapailla jotakin miestä, ihan vaikka huvin vuoksi jos ei muuta.

Miks se olis niin mukavaa? Tätä palstaa seuranneenakin olen huomannut, että naisille on selvästi yleensä hyvin vastenmielistä edes yrittää olla tasavertaisessa suhteessa. Ei sellasta tohvelisankaria noin vaan löydä, joka olis kokoajan naisen oikkujen alaisena.

Asdasdasille: sehän on ihan luonnollista ja sisäsyntyinen mekanismi, että ihminen pyrkii jonkinlaiseen suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
En siis näe sitä erikoisena, että sukukypsä ihminen kaipaa jotain suhdetta, päinvastoin.

[QUOTE="Hmm";29698792]Asdasdasille: sehän on ihan luonnollista ja sisäsyntyinen mekanismi, että ihminen pyrkii jonkinlaiseen suhteeseen vastakkaisen sukupuolen kanssa.
En siis näe sitä erikoisena, että sukukypsä ihminen kaipaa jotain suhdetta, päinvastoin.[/QUOTE]

Kyllä sitä hyvin voi olla ilmankin, vaikka paikkoja kutisiskin.

Asdasdas: Voi olla ilman toki, mutta ei se mikään ideaalitilanne aikuiselle ihmiselle ole.
Ihminen kaipaa toista, kosketusta, seksiä jne.

Toki on poikkeuksiakin, mutta noin niinkuin pääsääntöisesti.

[QUOTE="Hmm";29698798]Asdasdas: Voi olla ilman toki, mutta ei se mikään ideaalitilanne aikuiselle ihmiselle ole.
Ihminen kaipaa toista, kosketusta, seksiä jne.

Toki on poikkeuksiakin, mutta noin niinkuin pääsääntöisesti.[/QUOTE]

Kyllä mä ymmärrän... Mut seksiä voi saada ilman sitä ns. parisuhdettakin. Seksisuhteellakin pärjää, eikä kaikki seksisuhteetkaan ole niin seksipainotteisia, ettei siltä kumppanilta vois tarpeen vaatiessa saada vaikka hellyyttä muutenkin kun sängyssä. Ei aina tarvii olla tiiviisti yhdessä.

En ole ap ja elän parisuhteessa, mutta minulle seksi je hellyys eivät ole se tärkein asia suhteessa. Minusta on tosi mukava herätä aamuisin, kun on toinenkin siinä touhuamassa aamuhommia, töistä tullessa on kiva kun voi jutella jonkun kanssa, matkustelu on paljon kivempää, kun voi jakaa jonkun kanssa niitä kokemuksia yms. SEURAA siis kaipaan ja sitä ei todellakaan korvaa se, että tapailee silloin tällöin ystäviään.

Kyllä mä ymmärrän... Mut seksiä voi saada ilman sitä ns. parisuhdettakin. Seksisuhteellakin pärjää, eikä kaikki seksisuhteetkaan ole niin seksipainotteisia, ettei siltä kumppanilta vois tarpeen vaatiessa saada vaikka hellyyttä muutenkin kun sängyssä. Ei aina tarvii olla tiiviisti yhdessä.

Helposti kyllä seksisuhteessa moni mies ei jaksa kiinnittyä kovin isosti naiseen kuin ulokkeella. :) Valintojen maailma. Vaikka sinänsä samaa mieltä olen tuosta että suhteessa olon ei pitäisi olla itseisarvo, vaikka se onkin luonnollista ja tyydyttävää. Mieluummin vähän ja laadukkaita suhteita kuin paljon ja satuttavia suhteita.

Yhteistyössä