?
:(
Vieras
Eli, minulla pyörii alkoholi päivittäin päässä. Joka ikinen päivä töiden jälkeen haaveilen et voi kun voisi ottaa vähän. En kuitenkaan juo päivittäin, enkä edes viikottan, mut haaveilen siitä. Joskus saatan juoda salaa, ettei mies huomaa. Joskus kehoitan miestä muka hyvää hyvyyttäni jäämään ylitöihin jotta voin pikkaisen ottaa... Ja kun mies tulee töistä, purskaan suuta suuvedellä ettei mies haista. Ikinä en kuitenkaan humalaan juo. Hoitelen kotihommia, autan lapsia läksyissä ym ym ihan normaalia. Yleensä siis kuitenkin olen ihan selvinpäin, mutta kokoajan ajatus karkaa alkoholiin. Saatan juoda huikalla yhden paukun naamariin ja sitten olen taas kuin ei mitään ja tungen purkkaa suuhun ja puuhailen lasten kanssa ym.
Kuulostaa pahalle, mutta en usko lasten aistivan juuri mitään koska vaikka ovat jo koululaisia he eivät tiedä mitä känni tai humala on eivätkö tiedä muutakaan asiaan kuuluvaa ja kerran kun puhuttiin asiasta (näimme puliukon kadulla) lapset sanoi et onneks sä äiti et juo sitä aikuisten juomaa....
Tulen itse alkkisperheestä, meillä juotiin päivittäin ja perseet olalle, oli väkivaltaa ym ym ym.
Kuulostaa pahalle, mutta en usko lasten aistivan juuri mitään koska vaikka ovat jo koululaisia he eivät tiedä mitä känni tai humala on eivätkö tiedä muutakaan asiaan kuuluvaa ja kerran kun puhuttiin asiasta (näimme puliukon kadulla) lapset sanoi et onneks sä äiti et juo sitä aikuisten juomaa....
Tulen itse alkkisperheestä, meillä juotiin päivittäin ja perseet olalle, oli väkivaltaa ym ym ym.