H
harmailija
Vieras
Miehestä kysymys. Hänen isänsä sai sairaskohtauksen viimeviikolla ja on ollut sairaalassa.Mitään hengenvaaraa ei enää ole. Mies on kulkenut siellä päivittäin ( matkaa 100km yhteensuuntaan) häntä katsomassa ja usein kyydissä on miehen kaikki siskot. Kerran mä oon lasten kanssa mahtunu ( tai meidän on kelpuuutettu..) kyytiin. Jotenki tuntuu että ainaki nää siskot pitää mua ja lapsia ihan ulkopuolisina :ashamed:
Mies ei jouda huomioimaan mua ja lapsia juuri ollenkaan tältä reissaamiselta. Tänäänkin lähti katsomaan appea, vaikka hän taitaa tänään kotiutuakkin ( asuu tossa parin kilsan päässä). Mä taidan olla vaan itsekäs kun tällaisessa tilanteessa ajattelen tämmösiä vaikka miehen isä onkin sairaalassa :ashamed: :ashamed: :\|
Mies ei jouda huomioimaan mua ja lapsia juuri ollenkaan tältä reissaamiselta. Tänäänkin lähti katsomaan appea, vaikka hän taitaa tänään kotiutuakkin ( asuu tossa parin kilsan päässä). Mä taidan olla vaan itsekäs kun tällaisessa tilanteessa ajattelen tämmösiä vaikka miehen isä onkin sairaalassa :ashamed: :ashamed: :\|