Taidan olla itsekäs.....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailija

Vieras
Miehestä kysymys. Hänen isänsä sai sairaskohtauksen viimeviikolla ja on ollut sairaalassa.Mitään hengenvaaraa ei enää ole. Mies on kulkenut siellä päivittäin ( matkaa 100km yhteensuuntaan) häntä katsomassa ja usein kyydissä on miehen kaikki siskot. Kerran mä oon lasten kanssa mahtunu ( tai meidän on kelpuuutettu..) kyytiin. Jotenki tuntuu että ainaki nää siskot pitää mua ja lapsia ihan ulkopuolisina :ashamed:
Mies ei jouda huomioimaan mua ja lapsia juuri ollenkaan tältä reissaamiselta. Tänäänkin lähti katsomaan appea, vaikka hän taitaa tänään kotiutuakkin ( asuu tossa parin kilsan päässä). Mä taidan olla vaan itsekäs kun tällaisessa tilanteessa ajattelen tämmösiä vaikka miehen isä onkin sairaalassa :ashamed: :ashamed: :\|

Nojaa, taidan ymmärtää näkökantasi, mutta ymmärrän myös miestäsi. Jos kyseessä on ollut hengenvaara appiukollasi....? Huoli omasta isästä on ollut miehelläsi varmaan kova ja siksi on käynyt katsomassa niin usein. Mutta kun hän huomaa ettei isällään ole enää hätää niin eiköhän ala huomioimaan taas omaa perhettä paremmin :hug: