Taidan sitten jäädä sovinnolla työttömäksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei tule mitään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei tule mitään

Vieras
Kun ei sitä vakituista työpaikaa ole tähän mennessä löytynyt, niin tuskin tulee löytymäänkään.

Työhistoriani on hieno; pelkkiä määräaikaisuuksia ja keikkatöitä toinen toisensa perään, ja eikä edes kaikki samalta alalta. Sitä vaan on ollut niin typerä, että meni siihen työpaikkaan, minkä sattui saamaan, eikä odotellut oman alan töitä/pidempää työsuhdetta löytyväksi.

Ja nyt sitten minä, kolmekymppinen ihminen teen jotain hemmetin keikkatöitä vuokrafirman kautta kuin mikäkin parikymppinen vailla kokemusta oleva opiskelija.

Ja nyt sitten olen työnantajien silmissä epäilyttävä ja kelpaamaton "miksi tuota henkilöä ei ole haluttu palkata vakituiseen työhön"-tyyppi.

Ja miksikö minua ei sitten ole palkattu vakituiseksi ? Se on kysymys, johon haluaisin saada itsekin vastauksen. Useimmissa paikoissa kun on vaan ilmoitettu, että ei ole tarvetta palkata vakituista työntekijää, ja toisissa ei edes sitäkään vähää. Parin kerran olen jälkeenpäin kuullut, etten ollut sopiva työyhteisöön, että olisi kyllä ollut kiva sitten tietää, että miten sitä olisi pitänyt näytellä ja esittää, että olisi sopinut siihen työpaikkaan, varsinkaan kun ei itse huomannut mitään erikoista ja negatiivista suhteessa muihin työntekijöihin

Yhteistyössä