Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska täällä näyttää palstailevan jo Merituulia isolla M-kirjaimella.Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Mä muuten ihmettelen tuo profiilin alta tulevia viimeisimpiä viestejä. Mä en todellakaan ole kirjoittanut mitään hampaiden harjaamisesta, tai ADHD lapsista :/ .
Miksihän tuolta mun alta tulevat? Hassua.
Ja sitten oli vielä MeriTuulia.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska täällä näyttää palstailevan jo Merituulia isolla M-kirjaimella.Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Mä muuten ihmettelen tuo profiilin alta tulevia viimeisimpiä viestejä. Mä en todellakaan ole kirjoittanut mitään hampaiden harjaamisesta, tai ADHD lapsista :/ .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koska täällä näyttää palstailevan jo Merituulia isolla M-kirjaimella.Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Mä muuten ihmettelen tuo profiilin alta tulevia viimeisimpiä viestejä. Mä en todellakaan ole kirjoittanut mitään hampaiden harjaamisesta, tai ADHD lapsista :/ .
Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Pitääköhän mun sitten vaihtaa nimimerkkiä, että ei mene tuuliat sekaisin :kieh: ?
Vaikka kai kaikki mahdolliset tavalliset nimimerkit alkaa jo olemaan käytössä....
Ja rajoittunut mielikuvitukseni ei keksi mitään kovin omaperäistä.
Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Pitääköhän mun sitten vaihtaa nimimerkkiä, että ei mene tuuliat sekaisin :kieh: ?
Vaikka kai kaikki mahdolliset tavalliset nimimerkit alkaa jo olemaan käytössä....
pistä vaikka seawindiä ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Pitääköhän mun sitten vaihtaa nimimerkkiä, että ei mene tuuliat sekaisin :kieh: ?
En olis tuotakaan itse keksinyt =)
Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Alkuperäinen kirjoittaja deziluu:Alkuperäinen kirjoittaja merituulia:Pitääköhän mun sitten vaihtaa nimimerkkiä, että ei mene tuuliat sekaisin :kieh: ?
En olis tuotakaan itse keksinyt =)
Saattaahan sekin olla jo varattu. Oon kyllä ihan paras neuvomaan kun ite vielä aamulla olin mielikuvituksellisesti "eräs äiti 79"
Oli samoja ongelmia aikoinaan rekkautuessa.