Taidanpa pyöräillä kaupassa käymään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Ajattelin ostaa miehelle herneitä kun se on niitä niin himoinnut. Mietin vaan että pitäiskö väsätä joku kakku tänään vaikka siis viikonloppuna kahvitellaan valmistumisen kunniaksi.

Olis vaan aika kiva juhlistaa tänään asiaa perheen kesken...

Jos vaikka vaan mansikoita ja kermavaahtoa ja valmis kakkupohja...

Alkuperäinen kirjoittaja no:
älä nyt pyöräileen lähe! Ei mun isä eikä mieskään antanut pyöräillä enää alkuraskauden jälkeen.

Mä taluttaisin takaisin tullessa :snotty: . Ei meillä mieskään tykkää että mä pyöräilen, mutta en millään jaksais kävellen lähteä. Kivempi tulla takaisinkin kun vois kassia pitää sarvella ettei tarvis kantaa...

miks ei saa pyöräillä? satula uppoaa pehmeeseen pimppiin? :o täh? mä pyöräilin 10päivää yli lasketun ajan eikä kukaan koskaan motkottanu..

ajattelin et ukolle herneitä nokkaan., hih..

No, lähde! Imoitat sitte vaan heti mulle jos jotain alkaa tapahtua ;)
Mäkin pyöräilin jo tänään kauppaan, kun muistin ettei meillä ole jauhelihaa ja ajattelin tehä makaronilaatikkoa. Kun sitten pääsin kaupasta kotiin niin jääkaapissa oli vastassa 2 jauhelihapakettia... että eiköhän niistä siiten makaronilaatikon jo saa :whistle:

Tyhmästä päästä kärsii koko... tai no tulihan ainakin kuntoiltua :D

Ilmeisesti syy tuohon ettei vois pyöräillä on ihan vaan se pelko että kaatuu pyörällä. Mun tapauksessa taas se on oikeesti paljon turvallisempi kuin kävely. Mä kun kaadun tosi helposti ihan vaan kävellessä, etenkin näillä turvonneilla konteilla kävely on oikeesti tosi haasteellista.

Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
No, lähde! Imoitat sitte vaan heti mulle jos jotain alkaa tapahtua ;)
Mäkin pyöräilin jo tänään kauppaan, kun muistin ettei meillä ole jauhelihaa ja ajattelin tehä makaronilaatikkoa. Kun sitten pääsin kaupasta kotiin niin jääkaapissa oli vastassa 2 jauhelihapakettia... että eiköhän niistä siiten makaronilaatikon jo saa :whistle:

Tyhmästä päästä kärsii koko... tai no tulihan ainakin kuntoiltua :D

:D :D Pakkaseen sitten vaan niin säilyy =) . Ja juu, ilmoittelen kyllä. Mä itse asiassa viime yönä täällä lupasin että jos en jostain syystä pääse tänne ilmoittelemaan lähdöstä, niin sä olet mun sanansaattaja myös tänne =)

älä nyt pyöräileen lähe! Ei mun isä eikä mieskään antanut pyöräillä enää alkuraskauden jälkeen.

??

No juuri kaatumisen takia. Kun ei tosiaan paljon tarvi kaatua ja mahalleen. No kukin tekee miten tykkää. Itse noudatin "kieltoja" ettei miesraukat huolissaan :)

??

No juuri kaatumisen takia. Kun ei tosiaan paljon tarvi kaatua ja mahalleen. No kukin tekee miten tykkää. Itse noudatin "kieltoja" ettei miesraukat huolissaan :)

Juu mutta mulle tosiaan turvallisempi vaihtoehto on tuo pyöräily. Mulla nuo nilkat menee miten sattuu ja varvassandaaalit aina vääntyy ihmeellisesti (muut kengät ei mahdu jalkaan). Ja tottakai ihan hissukseen poljen.

??

Niin no joo... Mä vaan en ole ikinä elämässäni kaatunut pyörällä, paitsi varmaan lapsena kun opettelin apupyöristä pois. Eli ikävä tuuri jos sitten sen ekan kerran just raskaana kaatuis. Mutta onhan autoilukin raskaana tosi vaarallista, kun voi tulla kolari jne. Eli paljon on asioita missä voi jotain ikävää haaveria sattua, mutta vähän ylihysteeriseksi menee mun mielestä. Onhan niitä raskaana olevia joille vaikka ei ole muuta mahdollisuutta kulkea töihin kuin pyöräillen jne.

Yhteistyössä