Taisi olla turha lääkärireissu ja turha sairaslomapäivä

kipinäinensääri

Aktiivinen jäsen
21.02.2008
15 468
1
36
:ashamed: :ashamed: :ashamed:

Eli viime viikosta asti ollut kipeä, pientä kuumeilua ja massiivinen poskiontelotulehdus, johon loppuu antibiootit huomenna, eilen illalla töissä oli lämpöä 37.5, josta mainitsin työnjohtajalle, sanoi heti että et tule huomenna töihin, illalla se nousi kotona 37.7.

Tänään sitten ensin thlle, joka passitti lääkäriin. Mutta se ihmetytti kun jouduin pyytämään sairaslomalappua, johon lääkäri" ai niin joo, meneehän sulla tässä koko päivä kun lääkärissä olet käynyt" ja sain tän päivän saikkua.

Ja mulla tosi ankee olo. Joka saatanan lihasta särkee kun puukolla nyiíttäis irti, mutta juu, iloisin mielin huomenna töihin, lääkärihän olisi laittanut jo tänään.

Näinkö tää menee?

Alkuperäinen kirjoittaja Lady-Bird:
:o mitä jos menisit yksityiselle? tai sitten huomenna sama reissu uudestaan, ei sen kyllä noin pitäisi mennä.

Mä meen työterveyteen taas huomenna jos on vielä lämpöä( tai pientä lämpöä, kuten lääkäri totesi), ne kyllä viimeks eilen passitti mut oman kunnan lääkärille, sillon oli vaan 37.3 kun mittasin.

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Oho, mä ainakin olen työterveydestä saanut sen 3 päivää hoitajaltakin. Sitä pidemmät ajat vasta lääkäriltä

Huomenna todellakin marssin taas sinne työterveyteen jollei nyt satu ihme ja ei ole lämpöä illalla.

Mutta eikö se nyrkkisääntö mene että yks kuumeetoon päivä? En jotenkin tajua sitä lääkäriä yhtään :|

no mie sain viime viikolla tiistaina lääkäriltä saikkua 3 päivää vaikka se jo osas sillon epäillä että en varmasti oo perjantaina työkuntonen :whistle:

ja perjantaina en sitte saanu lekuriaikaa mistään. luojan kiitos meikäläisen työpaikalla ollaan ymmärtäväisiä kun on tuo H1N1:kin meneillään...

Yhteistyössä