Taisin nolostuttaa appiukon tänään :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kippuravarvas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kippuravarvas

Vieras
Kun äitiyspakkauksessa oli se naisten kondomi ja mun oli se pakko avata..kun halusin tutkailla sitä..ja se appiukko oli niin kummallisen näkönen :whistle: :laugh:

Ja sit siihen perään kai nolostutin miehen pikkusiskon, 17-vee(appiukko ei siis ollut enään siinä)..kun oli poikakaverinsa kanssa siinä ja mä sit lykkäsin sille ne normikortongit...yritti se estellä, et ei mei tarvita...mut otti kumminkin :D

Mä en ois muuten ton ikäsenä tarvinnu kortsuja. Mul oli ihan vakipoikaystävä ja söin pillereitä.
Mä annoin omasta pakkauksesta kortsut mun pikkuveljelle ja se meni hämilleen et mitä mä näillä. Sanoin et kai sä nyt tiedät mitä varten ne on, käyttöohje on kuitenkin sisällä :laugh: Velipoikakin kuitenkin jo 19 sillon ja kyl se ne otti.

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
Mä en ois muuten ton ikäsenä tarvinnu kortsuja. Mul oli ihan vakipoikaystävä ja söin pillereitä.
Mä annoin omasta pakkauksesta kortsut mun pikkuveljelle ja se meni hämilleen et mitä mä näillä. Sanoin et kai sä nyt tiedät mitä varten ne on, käyttöohje on kuitenkin sisällä :laugh: Velipoikakin kuitenkin jo 19 sillon ja kyl se ne otti.

No tää on uus säätö..toivottavasti käyttävät :whistle:

Yhteistyössä