Taitaa alkaa munkin miehen työpaikalla yt neuvottelut!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apsi Deisi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Apsi Deisi

Aktiivinen jäsen
03.06.2007
7 211
0
36
Tänään oli tullut sähköpostiin ilmoitus, et huomenna info tilaisuus klo12. Vaikea arvata mitä se vois tarkoittaa? No huomenna ollaan taas viisaampia =) Mulla alkoi eilen hoitovapaa ja jos mies joutuu pidemmäks aikaa lomautetuks tai saa potkut, niin menee suunnitelmat vähän uusiks :/

Meillä ne on ollut käynnissä jo jonkun aikaa ja eka erä toimareita aloittaa pakkoloman huomenna. Mun osastoa ei vielä kata mutta jos ei tilanne parane niin sitten myös mekin.

Kuinkakohan kauan tuollaiset neuvottelut yleensä kestää? Eli jos ilmoittavat vaikka että viikon päästä alkaa, näin monta lomautetaan ja noin monta saa kenkää, niin koskakohan vois oma kohtalo olla selvillä?

Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:
Tänään oli tullut sähköpostiin ilmoitus, et huomenna info tilaisuus klo12. Vaikea arvata mitä se vois tarkoittaa? No huomenna ollaan taas viisaampia =) Mulla alkoi eilen hoitovapaa ja jos mies joutuu pidemmäks aikaa lomautetuks tai saa potkut, niin menee suunnitelmat vähän uusiks :/

Toivottavasti et ole sopinut pitkää hoitovapaata, työnantajan kun ei ole pakko ottaa hoitovapaan aikana työntekijää kesken töihin.

Toivotaan, että olisi positiivisia uutisia.

Yt-neuvottelujen kesto taitaa riippua työpaikan koosta. Kannattaa googlata yt-neuvottelulaki.

Yhteistyössä