taitaa jäädä lapset tekemättä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arg

Vieras
Joo ei hyvältä näytä... pikkukakkosta yritetään, migreenin estolääkitys pitäny jo lopettaa... kohtaukset aivan kauheita, niitä2-3 krt/vk... mulla vielä aurallinen migreeni joka kuulemma pahenee raskaus aikana, auraton migreeni sen sijaan helpottus... mut tää nyt tätä mun tuuria.... Migreeni puhkes ekaa lasta odottaessa.

Taitaa meillä jäädä lapset tekemättä.... ei tätä jaksa.... työtkin kärsii ihan älyttömästi kun olen aina poissa...... ARG

Eikö lääkitys tepsi?
Siis jos vasta yritätte vauvaa niin kai sulla on kuitenkin joku lääkitys migreeniin vaikka sitä estolääkitystä ei olekkaan?

Minä olen kyllä saanut särkylääkettä myös raskausaikana, mun migreeni pahimmillaan juuri raskauden aikana.

Mulla sekä aurallista että auratonta migreeniä.Ekan lapsen syntymän jälkeen puhkesi migreeni eli vuonna 1991 on diagnosoitu.Kohtauksia on ollut useamman kerran viikossa.Luksusta on ollut ne päivät kun ei ole ollut.Viimisessä raskaudessa migreeni oli lähes jatkuvasti päällä.Panacodia siihen otin ja sillä pärjäsin jotenkuten.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No huh, Ap:llä tuntuu olevan asenne kohdillaan....

Juu, puolen tunnin päästä aloituksesta jo kiukutteli, kun ei aamuvarhaisella ratkaista migreeniongelmaa, johon lääkäritkään eivät keksi apua. Mukavan tuntuinen ja kärsivällinen ihminen...

Yhteistyössä