Ukko on ajanu kuorma-autolla vähä sillon tällön kaikkia reissuja. Nyt sitte sai semmosen vakireitin, joka lähtee yöllä kolmelta ja sit se tulee illalla neljältä kotiin. Nyt ollaan aina valvottu ainaki puoleenyöhön asti. Pitää vissiin ruveta poikien kans nousemaan kuudelta ja aikaistaa nukkumaan menoa, niin päästään koko poppoo ajoissa nukkumaan. Hyvä ny ainaki, että rahaa tulee. Pitkiä päiviä vaan joutuu tekemään, eikä oikeen koko päivänä ehdi edes ruokapaussia pitää
En mä vaan pystyis olemaan koko päivää syömättä :snotty: