Taitaa olla muutto edessä. Kuhan jupisen ja hihkun...kumpaakin :D :( :O :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FANG-ANN-75
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

FANG-ANN-75

Aktiivinen jäsen
17.06.2004
6 695
1
36
Kuhan höpisen...

Olen täällä ennenkin puhunut kuinka mätä kämppä meillä on. AINA jotain korjattavaa ja aina miehet sanoo että jotain rakennettu väärin tai huonosti.
Asutaan siis vuokralla isolla puljulla.

No, kohta edessä olkkarin seinän avaus. Vettä mennyt seinän sisään niin kuin muksujen huoneessa 2v sitten.
Nyt kävi miehet kun piti tehdä putkiremppa alakerran katon kautta koska meil aina kaivot tukossa ja kylppäri haisee välil järkylle.
Eipä onnaa koska on tehty rakennusvirhe ja olis avattava piikkaamalla meidän lattiat :kieh: .
Katsoivat allaskaappiin ja tadaa, availlessa hiukan putkimies ihmetteli et kuka tän on tehny, eihän täällä oo tiivisteitä ja tukoksien takia vesi on tullut kaappien alle betonille. Oukkei. Sekin viel. Alkaa jo naurattaan. Ette tiedäkkään mitä kaikkea vikaa on ollut.

Ollaan muutenkin oltu asunnonhaun kärjessä tilanteemme takia mutta nyt se todella varmistui et meidän saatava pian uusi koti ENNEN remontteja. Soitin taas henkilölle joka etsii erityisesti meille asuntoa. Sanoi että ilmoittaa HETI kun sopiva vapautuu. Muuttokuumeessa kysyin kauan luulis menevän. Sanoi että ihmettelis jos ei kevääksi saada. JEEEEE! :wave: :) =)

Mä olen jo tehnyt muuttosiivousta ja heittäny turhaa kamaa pois. En ole turhaan tehnyt ;) , nyt vaan lisää siivouksia. Pakata en taida viel kehdata :laugh: :D .
Nyt vaan on pelkona se, et meille tarjotaan liian pientä tai saunatonta kotia :(. Se ei olis kivaa. Pitäis saada kerralla sellainen missä vois pitempään olla.

MUUTTOKUUME! :attn: :wave: :D

Yhteistyössä