Taivas ja helvetti ovat todellisia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Missä ikuisuutenne vietätte?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Missä ikuisuutenne vietätte?

Vieras
Pelastuneen ihmisen sielu menee kuoleman hetkellä taivaaseen.

Hepr.12:23 "ja juhlaa viettävä esikoisten seurakunta, ne, joiden nimet ovat taivaan kirjassa.
Siellä on Jumala, kaikkien tuomari, siellä ovat perille päässeiden vanhurskaiden henget"

Pelastumattomien sielu menee kuoleman hetkellä helvettiin. Helvetti on syvyyden kuilu jossa palaa ikuinen tuli ja siellä on myös osa demoneista eli langenneista enkeleistä.

2Piet.2:9 "Herra siis voi pelastaa koetuksesta ne, jotka häntä pelkäävät, mutta jumalattomien hän antaa rangaistuksen alaisina odottaa tuomion päivää"

Job.18:13-14 "Hänen ruumiinsa jäseniä kalvaa, hänen jäseniänsä kalvaa kuoleman esikoinen. Hänet temmataan pois majastansa, turvastansa; hänet pannaan astumaan kauhujen kuninkaan tykö."

Jes.38:18 "Ne, jotka syvyyteen joutuvat, eivät voi turvautua uskollisuuteesi."

2Piet.2:4 "Ei Jumala säästänyt enkeleitäkään, jotka olivat tehneet syntiä,
vaan syöksi heidät kahleissa manalan pimentoihin odottamaan tuomion toteutumista."

Luuk.8:30-31 ""Mikä sinun nimesi on?" kysyi Jeesus. Mies vastasi: "Legioona*", sillä häneen oli mennyt monta pahaa henkeä. Ne pyysivät, että Jeesus ei käskisi niiden syöksyä kadotuksen kuiluun."

Ilm.9:2 "ja se avasi tuon syvyyteen vievän kuilun. Kuilusta nousi savua kuin suuresta uunista, ja savu pimensi auringon ja ilman."

Pelastumattomat kärsivät jo ennen tuomiopäivää helvetissä ja tuomiopäivän jälkeen he kärsivät ikuisesti helvetissä.

Matt.25:41 "Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä."

Matt.25:46 "Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään.""

Kenneth Hagin koki järkyttävän kuolemanrajakokemuksen jossa hänen sielunsa meni helvettiin:

Hell Testimony - Kenneth Hagin - Near Death Experience - YouTube

Helvetissä evankeliumin torjuneet ateistit itkevät ja anovat armoa Jumalalta mutta mitään armoa he eivät saa. Valtavassa kidutuksessa he myös kiroavat Jumalaa. Sekään ei auta. He tulevat kärsimään helvetin kidutuksessa ikuisesti.

Ihan semmoinen pikku juttu, että ateisteille ei ole olemassa taivasta taikka helvettiä. Että paha se on semmoiseen paikkaan joutua, johon ei edes usko.

Mä oon ihan tyytyväinen siellä mullan alla matojen ruokana =)

Tämän version jumala on kuin perinteinen pahemman luokan koulukiusaaja.
Jos et seuraa ja palvo minua, laitan sinut kärsimään.
Eikä edes armon anominen auta.

Pitkävihaisen, narsistisen ja julman kuvan saa tuosta jumalasta.

Oon huomannut että yllättävän moni käyttää uskontoaan ihmisvihansa tekosyynä.
Mutta ihmekös tuo, onhan jumalan nimeen tapettukin järkyttävät määrät porukkaa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30409589:
Eiköhän se helvetti oo juuri nyt tämä elämä mitä täällä maanpäällä eletään

Maallinen taival on ruusuintuoksuinen ja onnentäyteinen hetki. Tähän verrattuna helvetti on IKUINEN VITUN IKITULI.

Alkuperäinen kirjoittaja Missä ikuisuutenne vietätte?;30409564:
Helvetti on todellinen vaikka sinä et siihen uskokaan.

Kerroppa kumminkin, että mikä ihme saa sut pitämään tuollaista psykopaattia/sosiopaattia absoluuttisena hyvänä?
Vanhan testamentin mukaan tyyppi vaikuttaa ihan sairaalle kiduttaja sadistille ja sä uskot, että sillä on tajota sulle jotain hyvää?

Alkuperäinen kirjoittaja Missä ikuisuutenne vietätte?;30409564:
Helvetti on todellinen vaikka sinä et siihen uskokaan.

Tos yhdessä aloittamassasi hönöketjussa me jo kerättiin sinne korttirinki. Sun taivaassas kun ei kumminkaan saa pelata räsypokkaa, eikä juoda jallua, niin kuka sinne sun seuraksesi tahtois?

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä