takaapäin

  • Viestiketjun aloittaja 443
  • Ensimmäinen viesti
Minä vaan
Kyllä musta ainaki lähtee ääntä kun mua pannaan takaapäin! En mä voi sille mitään. Se vaan tuntuu niin helvetin hyvälle!!! Rupee tuntuu pillu märälle tätä miettiessä... Täytyy vissiin..........
 
Minä vaan
Kyllä musta ainaki lähtee ääntä kun mua pannaan takaapäin! En mä voi sille mitään. Se vaan tuntuu niin helvetin hyvälle!!! Rupee tuntuu pillu märälle tätä miettiessä... Täytyy vissiin..........
 
äänekäs
Minä kyllä möykkään tekipä mies mitä tahtoi.... aaaahh. Ei tartte ku hyväillä sormillaan herkkää tussuani, niin ääntä tuleeeee....!!!!!! Minusta lähtee AINA ääntä nussittaessa mistä suunnalta tahansa.....uuuuh.... haluan sua....
 
Älyn jättiläinen
Ei uskoisi tuolla kirjoitustaidolla yhtään naista nussittavaksi asti tulevan.... Ketä laukeaa parhaihaiten ???? Siis KUKA laukeaa PARHAITEN. On myös keksitty isot kirjaimet ja välimerkit. Ja mitä on tervehdys takaapäin? Ja se on muka kiihottavaa...
 
Äijä
Ukkelina voin sanoa että takaapäin pussit tyhjenee parhaiten ja takaa päin pano on parasta,mutta naiselle on ehdottomasti edestä päin orkkua ajatellen paras asento,siinä nimittäin glitoris saa parhaan kosketuksen.
 

Yhteistyössä