Takaisin yhteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jennipe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jennipe

Vieras
Onko kukaan palannut takaisin "vanhaan" suhteeseen? Millaisia ongelmia olette kohdanneet?

Me erosimme vuosi sitten avopuolisoni petettyä minua, ei "yhden illan" jutun vuoksi, vaan hänellä oli ollut pidempi suhde. Hän olisi halunnut jo silloin selvittää asiat ja palata yhteen, itse koin sen mahdottomaksi.

Ollaan pysytty jonkinlaisissa väleissä, ja mies haluaisi minut vieläkin takaisin. Nyt olen yllättänyt itseni pohtimalla mahdollista yhteen palaamista. Keksin vain niin paljon ongelmia jotka pitäisi voittaa, että en ole varma haluanko lähteä siihen mukaan. Mitään takeita kun luottamuksen ja rakkauden takaisin saamisesta ei ole. Ehkä ne tunteet ei enää herääkään, kun on juuri saanut haavansa nuoltua ja elämäänsä jotenkuten järjestykseen?

Onko uusi onni vanhan heilan kanssa yleensäkään mahdollinen?

Älä mee takas..jos se petti suo pitkäs suhtees jo aikasemmikin niin takulla pettää jatkossakin.Kerran petturi melkein aina petturi.Rikot vaan itses turhaan.Ei muuta kun kostat mulkulle..=))

Samoilla linjoilla olen (enimmäkseen) itsekin... ja vasta viime päivinä tosiaan edes alkanut pallottelemaan paluumahdollisuudella. Aika vaan kultaa ne muistot :/ Pitäis vaan muistella sitä miten hajalla sitä oli ja itki ystävien olkapäitä vasten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samoilla linjoilla olen (enimmäkseen) itsekin... ja vasta viime päivinä tosiaan edes alkanut pallottelemaan paluumahdollisuudella. Aika vaan kultaa ne muistot :/ Pitäis vaan muistella sitä miten hajalla sitä oli ja itki ystävien olkapäitä vasten.

Nimenomaan, aika kultaa muistot! Älä vahingossakaan palaa takaisin.

Aika vaan kultaa ne muistot :/ Pitäis vaan muistella sitä miten hajalla sitä oli ja itki ystävien olkapäitä vasten.

kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että älä vaan tee sitä virhettä uudelleen.. ei toimi. jos ei aikasemminkaan toiminu, miks se nyt toimis? :|

Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:
Aika vaan kultaa ne muistot :/ Pitäis vaan muistella sitä miten hajalla sitä oli ja itki ystävien olkapäitä vasten.

kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoa että älä vaan tee sitä virhettä uudelleen.. ei toimi. jos ei aikasemminkaan toiminu, miks se nyt toimis? :|

peesailen edellistä, hajotat ittes vaan entistä pahemmin

Mä palasin yhteen, mut ensimmäinen seurustelusuhde nykyisen miehen kanssa oli yläasteikäisenä eikä suhde loppunut pettämiseen... ja aikaa välissä oli 10 vuotta. (ja nyt mietin et miksi ikinä vaivauduin vastaamaan... )

Sukulaispariskunta erosi, asuivat ainakin yli vuoden ellei liki kaksi erillään. Omaisuus oli jaettu ja lasten tapaamiset rullasivat. Sitten palasivat yhteen. Nainen ei ensin suostunut muuttamaan yhteen, mutta esikoislapsen mennessä kouluun muuttivat sitten samaan talouteenkin. Nyt niidenlapset jo yläkouluiässä eli tuntuisi liitto nyt kestävän. Mitään pettämisjuttua ei eron syynä tietääkseni ollut, vaan nainen kyllästyi miehen vastuuttomuuteen.

seurusteltiin reilu puoli vuotta ja minä ahdistuin ja kyllästyin ja erottiin.. oltiin reilu puoli vuotta erossa ja rakastuin uudelleen. Luojan kiitos myös mies tunsi samoiten ja nyt ollaan oltu yhdessä yli 8vuotta ja lapsikin löytyy ja kaikki on muutenkin hyvin! Jos ero olisi johtunut jommin kummin pettämisestä en usko että yhteen oltais palattu.. Sinuna miettisin tarkkaan! Voihan ihmiset muuttua......

Yhteistyössä