Hae Anna.fi-sivustolta

Takertuminen

Viestiketju osiossa 'Kristallipallo' , käynnistäjänä riitoihin kyllästynyt, 12.09.2019.

1. Ikävä ilmiö palstalla takertuminen toisten mielipiteisiin, onko mahdollista löytää hyväksyntää toisille mielipiteille, jotka poikkeavat omista.

2. vierailija Vierailija

Ei ole. Harhoihin ei pidä mennä mukaan sanoo psykiatrikin.

• En tykkää En tykkää x 1
  3. Nostan kädet pystyyn tämän edessä.

4. vierailija Vierailija

5. Outoko Jäsen

Saadut tykkäykset:
    22
    Mistä tiedät että jokin on harhaa? Siitäkö että psykatri sanoo niin?

• Tykkään Tykkään x 2
  6. vierailija Vierailija

Takerrut asiaan niin kovasti, että aloitat ketjun aiheesta...

• Hauska Hauska x 1
  7. vierailija Vierailija

Saivartelet, vai pitääkö sanoa ilkeilet. Ajankontainen aihe.

8. vierailija Vierailija

Olen miettinyt samaa. Miksi ylipäätään pitää kommentoida toisen ihmisen mielipiteeseen tai alkaa kyselemään mitä hän sillä tarkoitti, tai kertoa ettei itse ajattele noin; voisi lukea ketjun aloituksen ja ihan vain kirjoittaa vastine siihen aloitukseen. Näin keskustelu etenisi paremmin.

9. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 890
    Miksi pitää kommentoida toisen ihmisen mielipiteisiin? Eikö se ole ihan normaalia keskustelua? Mieti jos kukaan ei koskaan kommentoisi sanomisiisi mitään? Olisiko kivaa? Ei varmaan, koska olisit silloin näkymätön. Ja A ja O sille että riitoja ei tule todellakin on se että KYSYTÄÄN mitä toinen tarkoittaa, riidat syntyy just siitä että oletetaan omassa päässä mitä toinen tarkoittaa. Vain kirjoittaa vastine aloitukseen? No eikö siinä vastineessakaan sitten saa ilmaista sitä että ei ajattele niin kuin aloittaja sanoo? Pitääkö valehdella että on samaa mieltä? Meinaan kun sanot tuossa että miksi pitää kertoa että on eri mieltä? Siis näkeehän sen kirjoituksesta että toinen on eri mieltä vaikkei hän sano sitä, sekin on "kertomista että ei itse ajattele noin". Jos meinaat ettei saa sanoa että on eri mieltä, miksei? Jos/kun se kumminkin näkyy siitä kirjoituksesta? Jos sanot että "miksi erikseen kertoa jos se näkyy" Niin miten se nyt sitten haittaa jos sanoo, ihan normaalia on livessäkin sanoa että "tuosta oon kyllä eri mieltä", miksi tuo on pahasta, miksi se keskustelu ei sitten etenisi? Sorry, en saanut ollenkaan kiinni sun ajatuksenjuoksusta. Käsitin varmaan ihan väärin.

Last edited: 14.09.2019
    • Tykkään Tykkään x 1
  10. Vesimies -70 Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    1 890
    Mitä aloittajan mielestä on takertuminen? Se kun merkkaa eri ihmisille eri asioita.

11. vierailija Vierailija

(y)

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus