Takinkääntäjä Sanna Marinin outo muutos ihmetyttää – ”Kuin seuraisi tosi-tv:tä.” Vasemmiston johtajasta tuli nopeasti luksuselämän mannekiini!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras

Random pics from travels lately, Sanna Marin kirjoitti huolettomaan tyyliin marraskuun lopulla Instagramiin julkaistessaan miljoonalle seuraajalleen ”satunnaisia matkakuviaan”.
Maailmanlaajuinen huomio oli taattu. Bikinikuvallaan Marin singahti lehtien kansiin ja kahvipöytäkeskusteluihin. Suomen ex-pääministeri on supertähti, joka kiehtoo kaikkialla niin kansaa, poliitikkoja kuin professoreita.

Mielenkiinnolla Sanna Marinia on seurannut myös tutkija Essi Pöyry Helsingin yliopiston Kuluttajatutkimuskeskuksesta.

– Hänen elämänsä seuraamisesta on tullut kuin tosi-tv:tä. Välillä on suhdekohua, välillä bilekohua, sitten mennään puhumaan johonkin hienoon tilaisuuteen ja tavataan Hollywood-julkkiksia, Pöyry kuvailee.

Loppukesällä 2022 pääministeri Sanna Marin istui vielä toimittaja Naria Veitolan sohvalla ja avautui tunteistaan:

– Haluaisin palata sellaiseksi ihmisen kokoiseksi, että kaikki eivät odottaisi multa niin paljon. Mun suurimpia pelkoja on se, että jonakin päivänä, kun en enää ole tässä tehtävässä, se kiinnostus ei lopu.

–  Se on mun pelko, että se ei lopu, että se kiinnostus jatkuu. Se on mun suurimpia pelkoja, että en saa palata minuksi. Vaan edelleen olis siinä valokeilassa ja fokuksessa. Se pelottaa mua, Marin sanoi.

Tv-ohjelmassa hän puhui pääministerityön raskaudesta ja häneen kohdistuvan julkisuuden häiritsevyydestä. Miltä tuntuu tulla nopeasti maailmankuuluksi niin, että kaikkien katseet kohdistuvat itseen?

Marinin mukaan se tuntui ”tosi kiusalliselta, epämiellyttävältä”.

Nyt runsas vuosi myöhemmin suomalainen kainous tuntuu olevan tipotiessään. Siihen kiinnitti huomiota myös brittiläinen Telegraph-lehti, kun Marin julkaisi lokakuussa poseerauskuvansa Pariisin muotiviikoilta.

– Hän sai aina paljon huomiota ulkonäöstään. Hän vastusti sitä, mutta näyttää siltä, että hän on muuttanut mielensä, mediaan ja politiikkaan perehtynyt professori Natasha Lindstaedt analysoi.

– On kiinnostavaa, että hän päätti mennä muotiviikolle, sillä naispoliitikot käyttävät usein vuosia taistellakseen sellaista kulttuuria vastaan, joka arvottaa heidän ulkonäköään paljon miehiä enemmän, Lindstaedt sanoi.

Brittianalyysin mukaan Marin tietää, että hän voi olla supertähti, joka hyötyy julkisuudesta.

(Otteita IS artikkelista)

Fanitan Sannaa kybällä.
Suomalaisten kannattaa lopettaa Sannan kyttääminen. Ulkomaiset seuraajat ovat fiksuja. Jutta Urpiainen kertoi Kreeta Karvalan haastattelussa, että joku neuvottelija oli kysynyt Panamassa tunteeko Jutta Sannan. Kysyjä on innokas Sannan seuraaja Instagramissa.

Yhteistyössä