Takokaa mun päähän järkeä....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hullu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hullu

Vieras
Siis oon ihan hukassa tunteideni kanssa. Oon yli 30v, 4 lapsen äiti ja hullunlailla ihastunut.
Itse en aloitetta ole koskaan tehnyt vaan kohdellut häntä ihan kaverina vaikkakin monesti itsekseni olenkin miettinyt et harvinaisen fiksu nuori mies :) Tää mies tai no poika on vasta 19v!!!
Ollaan tunnettu jo vuosia ja pari viikkoa sitten laitto mulle tekstarin ja olin tukehtua kahviini kun kertoi rakastavansa mua ja mun lapsia :O

heränneet..
olisitko aikuinen välillä - edes yrittäisit???

Alkuperäinen kirjoittaja hullu:
Siis oon ihan hukassa tunteideni kanssa. Oon yli 30v, 4 lapsen äiti ja hullunlailla ihastunut.
Itse en aloitetta ole koskaan tehnyt vaan kohdellut häntä ihan kaverina vaikkakin monesti itsekseni olenkin miettinyt et harvinaisen fiksu nuori mies :) Tää mies tai no poika on vasta 19v!!!
Ollaan tunnettu jo vuosia ja pari viikkoa sitten laitto mulle tekstarin ja olin tukehtua kahviini kun kertoi rakastavansa mua ja mun lapsia :O

PAMPAMPAM, MUKSMUKSMUKS, KOLINLOKINKOLIN, SURRRSUURRRRUUUURR, PÄNGPÄNGPÄNG..

Auttoiko, jos ei, haen katapultin johon lykkään Mount everestin ja arvaat mihin tähtään. :D

Alkuperäinen kirjoittaja :):
Kannattaa ehkä selvittää onko 19 vuotiaalla suunnitelma selkeänä päässä, vai housuissa...

Kuten sanoin mä tunnen tämän miehen/pojan, ollaan tunnettu vuosia eikä oo mikään naisten kaataja. Aivan loistava tyyppi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Riperii..:
PAMPAMPAM, MUKSMUKSMUKS, KOLINLOKINKOLIN, SURRRSUURRRRUUUURR, PÄNGPÄNGPÄNG..

Auttoiko, jos ei, haen katapultin johon lykkään Mount everestin ja arvaat mihin tähtään. :D

:laugh:
Näin se varmaan ois paras kaikille :D

Mitä tarkoittaa sun yli 30? 32 kenties? Vaiko esim. 38? Mun mielestä esim. 32-33 voisi ihan hyvin olla noin 20-vuotiaan miehen kanssa, eihän kukaan sanoisi mitään jos sukupuolet menisi toisin päin.

mä olen nyt 35-vuotias enkä vois kuvitellakkaan minkäänlaista suhdetta 19-vuotiaan kanssa. Ei 19 vuotias voi millään ymmärtää mitä se on se elämä kun on lapsia kun sitä ei ymmärrä itsekkään ennekuin niitä on.

varmaan vaan tarkoitti sillä, et rakastaa sua ja sun lapsia, että on onnellinen kun olette olemassa ja olet hänelle sellainen äiti hahmo.
Kyllä todellakin 19-vuotiaan mielestä 30+ vuotiaat ovat kuin mitäkin ikäloppuja ja samaan riviin keski-ikäisten kanssa!!!! mä ite ainakin aaattelin 20 veenä et 30 ja 40 vee ni ihan sama!! :) pidin ihan ikäloppuina.

että et puhu mitään ja olet hänelle ihana äiti hahmo, pullan tuoksuinen tätsyliini..
toki poika kovasti kattelee sellasten alle 19 vuotiaden kisumirrien perään jotka ovat
niin kauniita ja nuoria ja nättejä, rypyttömiä , hoikkia ja kaikkea sellaista.

unohda!!!!!!! kuka nyt haluaisi vanhan ja rupsahtaneen eukon kun on niin paljon toistaan kauniimpia nuoria neitokaisia tarjolla pilvin pimein?!!!!! HEI HALOO !! HERÄÄ EUKKO!!!

Nyt alat pitämään siihen jätkään etäisyyttä..se on IHAN kakara vasta!!!!!!
et ole siihen koko kesänä yhteyksissä jne...!!

IHAN SAIRASTA!!

Yhteistyössä