H
harmaana
Vieras
siis 19-vuotias on ihan lapsi vasta. sitä kuvittelee siinä iässä vaikka mitä. Eli ei takuula tuon ikäiseltä mikänn "oikea" rakkaudentunnustus. kUnhan poika vaan haahuilee ja hölmöilee.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja totta toinen puoli:Ihastuksen olotila on sekoittanut pääkoppasi. Tottakai kehut poikaa ja hänen hienouttaan, koska olet ihastunut häneen tai sitten ihastumisen tunteeseen. Jos ihan rehellisiä ollaan, niin 16v ikäero tuossa tilanteessa kuulostaa kyllä liian suurelta. Jos tilanne olisi vaikka 40v ja 56v, niin silloin ei iällä olisi niin väliä. . .
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Täysi-ikäinen tai ei, teidän elämäntilanteet ja kokemukset ihan erilinjoilla ja kyllä 19v on ihan poikanen vasta, joten harkitsisin hetken ihan järjen kanssa...
Mutta, elämä on satua ihmeellisempää joten en ole sen kummemmin sun päähän järkeä takoon..ja vaikeaahan se on jos olet rakkauden huumassa, silloin ei muiden järkisanat auta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelgaP:Täysi-ikäinen tai ei, teidän elämäntilanteet ja kokemukset ihan erilinjoilla ja kyllä 19v on ihan poikanen vasta, joten harkitsisin hetken ihan järjen kanssa...
Mutta, elämä on satua ihmeellisempää joten en ole sen kummemmin sun päähän järkeä takoon..ja vaikeaahan se on jos olet rakkauden huumassa, silloin ei muiden järkisanat auta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Brezhnev:Minä kyllä panisin, mutta en tunteita peliin.
Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:halusitko sä oikeasti sitä järkeä vai... Mä kyllä sanoisin, että go for it! Ei se ikä ole kuin numero. Munkin mies on taas mua 21v. vanhempi (ja siis ihan sama vaik se ois toisin päin, kuten teillä) ja ollaan hyvin tultu aina juttuun ja toimeen! Kuulostaa ihanalta minusta, älä ala heti teilaamaan ainaskaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Halikatti:halusitko sä oikeasti sitä järkeä vai... Mä kyllä sanoisin, että go for it! Ei se ikä ole kuin numero. Munkin mies on taas mua 21v. vanhempi (ja siis ihan sama vaik se ois toisin päin, kuten teillä) ja ollaan hyvin tultu aina juttuun ja toimeen! Kuulostaa ihanalta minusta, älä ala heti teilaamaan ainaskaan![]()
No en mä tiiä mitä haluisin...
Jos pelkästään tunteella ajattelisin ni en tiedä missä oltaismut jokin järki jossain toppuuttelee : /
Hienoa kuulla että teillä onnistunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:no se sitten niistä kaikista järkipuheista jne tunteet vei mennessään tämän mutsin
Juhannuksena hän ilmotti et tulee meille ja lähtikin sitten vasta maanantaina töihin ja sielt sit taas takas meille![]()
Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no se sitten niistä kaikista järkipuheista jne tunteet vei mennessään tämän mutsin
Juhannuksena hän ilmotti et tulee meille ja lähtikin sitten vasta maanantaina töihin ja sielt sit taas takas meille![]()
Oho! Kerros nyt vähän enemmän...Miten meni?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja w:Alkuperäinen kirjoittaja ap:no se sitten niistä kaikista järkipuheista jne tunteet vei mennessään tämän mutsin
Oho! Kerros nyt vähän enemmän...Miten meni?
![]()
Tosi mahtavasti kaikki mennytEi mitään valittamista
Olin varautunut viettämään lasten kanssa jussin kotona, mut sit saapui ihana ihminen meitä piristää![]()
Enpä olis ikinä uskonut!
Alkuperäinen kirjoittaja hullu:Siis oon ihan hukassa tunteideni kanssa. Oon yli 30v, 4 lapsen äiti ja hullunlailla ihastunut.
Itse en aloitetta ole koskaan tehnyt vaan kohdellut häntä ihan kaverina vaikkakin monesti itsekseni olenkin miettinyt et harvinaisen fiksu nuori miesTää mies tai no poika on vasta 19v!!!
Ollaan tunnettu jo vuosia ja pari viikkoa sitten laitto mulle tekstarin ja olin tukehtua kahviini kun kertoi rakastavansa mua ja mun lapsia :O