taksikortista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja uusi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

uusi

Vieras
tuota...sain taksikortin jolla voin matkustaa omalla paikkakunnallani ja nyt sitten olen 2viikon ajan yrittänyt soitella päätöksen tekijälle muttei ole vastannut (kokouksessa, varattu ym. aina) joten kysysinkin jos joku tietäisi että kun minulle myönnettii tämä kortti ja minulla on lapset 5v,3v ja 1v että voiko he sitten kulkea mukanani ilman erillisiä maksuja?
ja paljonko se omavastuu osuus suunnilleen olisi?
ja voinko kulkea terveyskeskukseen kortilla kun matkaa terv.keskukseen on vajaa 3km eli kela ei korvaa?

kiitos todella paljon jos joku viitsii valaista uutta taksikortin käyttäjää!

Alkuperäinen kirjoittaja uusi:
tuota...sain taksikortin jolla voin matkustaa omalla paikkakunnallani ja nyt sitten olen 2viikon ajan yrittänyt soitella päätöksen tekijälle muttei ole vastannut (kokouksessa, varattu ym. aina) joten kysysinkin jos joku tietäisi että kun minulle myönnettii tämä kortti ja minulla on lapset 5v,3v ja 1v että voiko he sitten kulkea mukanani ilman erillisiä maksuja?
ja paljonko se omavastuu osuus suunnilleen olisi?
ja voinko kulkea terveyskeskukseen kortilla kun matkaa terv.keskukseen on vajaa 3km eli kela ei korvaa?

kiitos todella paljon jos joku viitsii valaista uutta taksikortin käyttäjää!

ei kukaan vissiin tiedä..mistä muualta voisin kysyä kun ei siel sossus vastata. ja papereissa ei kerrota?

Just tuli miehelle kortti postissa :) eikö sulla ollu semmosta ohje lehtistä siinä mukana? onko tarkotettu virkistyskäyttöön vai ?? jos virk. käyttöön ni ei saa sairaala/ tk reissuja tehdä.. voi lapset tulla mukaan mut menee bussimaksun mukanen hinta lapsista. tietenki eri kunnissa eri lailla.

Yhteistyössä