Hae Anna.fi-sivustolta

Talent susan boyle

Viestiketju osiossa 'Musiikki' , käynnistäjänä I, have Dream, 14.04.2009.

1. unelma-anelma Vierailija

Mistähän skeptikko on diagnoosinsa määritellyt? Ihan normi skottinainen tämä Susan on! Olen ulkomaan matkoilla nähnyt hänen ikäisiä naisia Brittein Saarilta ja hyvin samantyyppisiä ulkonäöltään. Upea lauluääni, kerta kaikkiaan. Kaikkea hyvää hänelle ja menestystä, sitä toivon.
    Unelmia saa olla!

2. täti vaan Vierailija

Kehitysvamma.. nyt tuli tunne että miten vääristyneitä käsityksiä lapsillemme opetetaan.
    Susanilla on se tärkeä ominaisuus, hyvä terve itsetunto. Sinut itsensä kanssa ja kuka sanoo että pitäisi olla saman näköinen kuin kaikki muutkin.Heikko ihminen ei uskalla liikkua nudena. Mä en todellakaan ylipäätänsä ymmärrä miksi ulkonäöstä lähettiin puhumaan.En mä nähnyt siinä mitään rumaa. Mulla ei tullut mieleenikään arvostella. Miten hyvin käyttäytyvä Susan on! Ja iloinen sydämmestään asti ja se näkyi suurenmoisena kauneutena.

3. Babsan Vierailija

Uskomatonta! Näin nopeasti silmäillen näitä kirjoituksia niin täällä tehdään diagnoosia Susan Boylesta. Onko kehitysvammainen , autistinen, Cp jne. Kun muualla maailmassa ylistetään hänen uskomatonta lauluaan niin Suomessa diagnosoidaan. Olemmeko niin juntti kansa ettemme edes ymmärrä lahjakkuutta. Oli SB ihan mikä tahansa niin hänen laulunsa on jotain todella kaunista ja aitoa mitä tässä keinotekoisessa musiikkimaailmassa on puuttunut pitkään. Back to the roots! Odotan saada vielä kuulla hänen lauluaan!

4. Maroom Vierailija

Ei ulkonäkö kanniiksi tee, vaan jokin tekee ulkonäön kauniiksi.

5. vaikeavalinta? Vierailija

Kumpi on mielestänne parempi SB vaiko se 12-vuotias poika?

6. Wilma-1 Vierailija

Aivan ihastuttava esitys ja ihana nainen, liikutuin kyyneliin...upea ääni, luonnonlapsi.

7. susan vuonna 1984 Vierailija

http://www.dailyrecord.co.uk/videos-pics/entertainment/videos/2009/04/30/exclusive-susan-boyle-sings-the-way-we-were-at-1984-club-gig-86908-21321649/

8. Neitopeikko Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    4
    Mikäs tämä uusi mieslaulaja on? 37-vuotias pizzakuski Walesista. Hän oli koe-esiinymisessä erittäin hermostunut. Kärsii kuulemma esiintymispelkoa. Lauluo kuitenkin hyvin. Nyt ainakin Youtubessa kommentoitiin, että se olisi vain teeskennellyt niin hermostunutta. Oikeasti on esiintynyt paljon ja omaa enemän itseluottamusta?

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri