Talkoojuomat ja syötävät - Ehdotuksia?

Daisy De La Hoya

Aktiivinen jäsen
21.04.2007
5 236
0
36
Eli oon pyytäny kunnon porukan kasaan ens viikon lauantaina, kun on muutto.
Porukkaa on tulossa 8 henkeä, että saadaan nopsaan homma hoidettua.
2 siivoo vanhaa, 2 siivoo uutta, 4 äijää roudaa kamaa paikasta toiseen.

Ongelmana olis, että lupasin tarjota syötävät ja juotavat raskaan työn päälle.
Kaikki rojut on tietty muuttolaatikoissa, ettei mitään kokkailee pysty, eikä varmaan kerkeekään.
Oisko ihan tyhmää hakee kaikille van pizzat lähipizzeriasta?
Ja juomaksi muutama litra viinaa ja pari laatikkoo bissee ja siiderii ja tietty lantringit päälle??

Mitä te tarjoisitte? Samalla on siis tarkotus istua iltaa kavereiden kanssa ja siitä sitten kuppilaan. Että pitkän kaavan mukaan sitte, ku kerran aletaanki. :D

Onhan sitä muutakin valmista saatavana kuin pitsaa. Kaikenlaisia hyviä annoksia, missä on esim pihvi ja ranskalaisia ja niitäkin saa ostettua mukaan.

Mitä te ite teette, jos kaikki kaverit on valjastettu hommiin?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onhan sitä muutakin valmista saatavana kuin pitsaa. Kaikenlaisia hyviä annoksia, missä on esim pihvi ja ranskalaisia ja niitäkin saa ostettua mukaan.

kyllä mä myös itseni olen tohon lukumäärään laskenu.:D:D:D

Pitsat on ok. Minä tein yhden muuton porukoille kiusauksia, ostin niitä folio-astioita, missä paistoin. Valmistui nopeasti ja porukka tykkäsi. Varaa myös alkoholitonta juotavaa, ainakin niillä roudaajilla on kova jano.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

kyllä mä myös itseni olen tohon lukumäärään laskenu.:D:D:D

Jaa, luulin, että luettelit vain mitä kaverit tekee. :D

nooo,jos paiskitte koko päivän hommia ja sit meette viihteelle,ni sanosin että raavaiden miesten massut tarttee enämpi einestä ku pitsat. mitä jos teet isoon kulhoon salaatin valmiiks? patonkeja,tuorejuustoo? ne ois helppo säilyttää. ja jotain pientä suolasta juomien kans?

Ite tekisin ruuan lisäksi iiison kulhon pastasalaattia, jota vois syödä välipalana jo aiemmin päivällä jos nälättää, sit illalla vaikka ruuan valmistumista/tuloa odotellessa ja jos jotain jää jäljelle niin menee sit baari-illan jälkeisenä päivänä brunssista.

Yhteistyössä