Tällä palstalla on kyllä niin tyhmiä tyyppejä ettei rajaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anti-choko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Anti-choko

Vieras
Kaikesta valittava Björn, jota ärsyttää tavalliset ihmiset kaupan kassalla, Ilkeät harmaat, jotka haukkuu ihan kaikkea. Säälittävät palstan miehet, jotka yrittävät täällä nostaa surkeata itsetuntoaan haukkumalla naisia. (ja siis juuri ne, jotka naisia koko ajan haukkuu) Vielä kirsikkana päällä epämiellyttävä Dechs, Joka poraa vaan peräsuoleen, vihaa lapsia ja rakastaa leikeltyjä naisia.

Onneksi oikeassa elämässä näin inhottavia ihmisiä harvoin tapaa. Ehkä, koska he ovat aina koneella, trollaamassa kaksplussan mitäsnytillä.

No toi dechs on minusta lähinnä niin yksinkertaisen suoraviivainen sätkynukke, että oikien on hyvä vain kaikkien tiedostaa tuokin, että sellaisia todella on olemassa.

Siinä mielessä tämä palsta toimii hyvinkin avartavasti. Itse en olisi mitenkään uskonut, että esim. juuri noinkin matalotsaista ja yksinuottistakin oikeasti olisi.

No toi dechs on minusta lähinnä niin yksinkertaisen suoraviivainen sätkynukke, että oikien on hyvä vain kaikkien tiedostaa tuokin, että sellaisia todella on olemassa.

Siinä mielessä tämä palsta toimii hyvinkin avartavasti. Itse en olisi mitenkään uskonut, että esim. juuri noinkin matalotsaista ja yksinuottistakin oikeasti olisi.

Pelottavinta on se, että lähes puolet mammoista on sellaisesta intona ja tituleeraa sitä älykkääksi. Myös Björniä luullaan joksikin älyköksi. Oikeastaan täällä luullaaan älykkääksi kaikkia, jotka vaan on yksinkertaisesti ilkeitä.

Mun mielestä tää palsta on aika kuvaava otos koko väestöstä - jokaista sataa yksinkertaista tampiota kohden on pari kouluja käynyttä, omilla aivoillaan ajattelevaa fiksumpaa tyyppiä ja yksi narsisti.

Saattaa olla että olen. Täällähän on nimittäin se meininki, että käydään aina jonkun kimppuun, paitsi silloin, kun se joku sen oikeasti ansaitsisi.

Mutta sehän tarkoittaa sitten sitä että sinäkin olet tyhmä tyyppi. siis aloituksesi mukaan.

Eikö ole vähän hassua haukkua itseään? Jos koet olevasi tyhmä tyyppi, niin asialle voi varmaankin tehdä jotain?

Mutta sehän tarkoittaa sitten sitä että sinäkin olet tyhmä tyyppi. siis aloituksesi mukaan.

Eikö ole vähän hassua haukkua itseään? Jos koet olevasi tyhmä tyyppi, niin asialle voi varmaankin tehdä jotain?

Oikeastaan en välitä. Mutta oletko sinä sitä mieltä, että eräät saavat olla inhottavia, ilman, että muilla on oikeus sanoa se ääneen?

Jos noin hanakasti puolustaisit myös ihan mukavia tyyppejä, täällä varmaan olisi paljon parempi ilmapiiri. Mieti sitä.

Saattaa olla että olen. Täällähän on nimittäin se meininki, että käydään aina jonkun kimppuun, paitsi silloin, kun se joku sen oikeasti ansaitsisi.
Noinhan se kieltämättä on. Välillä kaipaan palstaa 10 vuoden takaa, kun palstailijat olivat ystävällisiä, koittivat neuvoa ja auttaa toisiaan sekä keksivät iloisia ja hauskoja aiheita. Nykyisin ollaan ilkeitä ja haastetaan riitaa. Etsitään sopivaa uhria nettikiusaamiseen.

Huuomasikohan muut, että kun vuosia sitten telkkarissa alkoi pyöriä Heikoin lenkki -ohjelma, muiden ihmisten arvostelemisesta ja haukkumisesta alkoi tulla yleistä hupia? Sen jälkeen on jatkuvalla syötöllä kehitelty ohjelmia, joihin osallistujia on sitten saanut sananvapauden nimissä mollata juuri niin paljon kuin huvittaa. Ja kun mollaamisesta tuli yleisesti hyväksyttävää, se on laajentunut sitten keskustelupalstoillekin.

Oikeastaan en välitä. Mutta oletko sinä sitä mieltä, että eräät saavat olla inhottavia, ilman, että muilla on oikeus sanoa se ääneen?

Jos noin hanakasti puolustaisit myös ihan mukavia tyyppejä, täällä varmaan olisi paljon parempi ilmapiiri. Mieti sitä.

En misään nimessä ole sitä mieltä että kukaan saa olla inhottava. Mutta se kattaa myös sinut. En pidä siitäkään että SINÄ olet inhottava.

En ole kyllä nyt tehnyt hanakasti yhtikäs mitään, joten en ymmärrä ajatustasi tuosta. Olen ottanut omaksi kannakseni ennemminkin sen että olen hiljaa kun lähden inttämällä inttämään, sillä melko usein juuri se inttäminen on SE asia jota ilkeilijät haluavat aikaansaada. Mieti siis sinä osaltasi sitä.

Tästähän tulisi varmaan ihana palsta, jos me eriävän mielipiteen esittävät pysyisimme täältä poissa. Tosin voi olla, että hivenen tylsäksi kävisi toistenne ylistys.

[QUOTE="tööt";23239234]Tästähän tulisi varmaan ihana palsta, jos me eriävän mielipiteen esittävät pysyisimme täältä poissa. Tosin voi olla, että hivenen tylsäksi kävisi toistenne ylistys.[/QUOTE]

Eriävien mielipiteiden esittäminen ei mielestäni vaadi toisen mielipiteiden mollaamista eikä varsinkaan henkilökohtaisuuksiin menemistä. Ilkeilyllä ei edes saa mitään aikaiseksi muutakuin näppiksen kulumista. Välillä tosin joillakin tuntuu menevän herneet nenään ns. rakentavastakin palutteesta, mutta sellaistahan elämä on.

Eriävien mielipiteiden esittäminen ei mielestäni vaadi toisen mielipiteiden mollaamista eikä varsinkaan henkilökohtaisuuksiin menemistä. Ilkeilyllä ei edes saa mitään aikaiseksi muutakuin näppiksen kulumista. Välillä tosin joillakin tuntuu menevän herneet nenään ns. rakentavastakin palutteesta, mutta sellaistahan elämä on.

Olen hyvinkin samaa mieltä. Monet aiheet on sellaisia että tietää jo heti kärkeen että jos kehtaa mennä esittämään (varsinkaan nimimerkillä) eriäviä mielipiteitä, edes sellaisia joista joku voi moisia johtopäätöksiä vetää, saa kyllä sellaiset kurat niskaansa että ei kannata edes aloittaa ellei ole valmis.

Täällä on paljon ihania kirjoittajia, niin rekisteröityneitä kuin vierailevia, mutta kourallinen niitä jotka todellakin pilaavat kaiken kun tarkoitus on vain loukata.

Tuntuu olevan joillekin todella vaikea pitää se asiallinen raja kiivaissakin väittelyissä että henkilökohtaisuuksiin ei pitäisi mennä, ei haukkua toista, ei viljellä pilkkanimiä eikä varsinkaan lukea rivien välistä sellaista mitä siellä ei ole ja sitten alkaa siitä toiselle v*ttuilemaan.

Asioista on viihdyttävä taistella kiivaamminkin ja monta pitkää ketjua on välillä väännetty niin että mielipiteitä lentää, mutta tuntuu että pitkään aikaan ei ole ollut muuta kuin sitä pahan mielen viljelyä ympäriinsä..

Mä muuten yhdessä ketjussa esitin mielipiteen asiasta ja monella muulla oli täysin sama mielipide. No "yllättävää" kyllä mun kommenttiin tartuttiin ja mun mielipide oli kuulemma naurettava. :D Mitähän kertoo siitä kommentoijasta ittestään tuollaanen... :whistle:

Yhteistyössä