Tällaista jätettä tuli parisänkymme imuroinnista ProAqua laitteella *kuvat*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivoojaelli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24024119]Heh, olipas nätti piikkiyritys.

Sehän on tietenkin selvä, että me, jotka emme imurista innostu, emme pidä siisteydestä saati sitten puhtaudesta. Emme myöskään onnistu noiden ylläpitämisessä muilla keinoin. :laugh:[/QUOTE]

Onnistuu toki, vallan mainiosti ihan perusimurilla ja mopilla. Mutta tuolla laitteella kun muutamia kertoja imuroi, se pölyn määrä yllättävästi vähenee ja imurointikertoja voi vähentää. Ja mä vihaan sitä että parin päivän päästä imuroinnista villakoirat juoksee jo nurkissa. Ei juokse enää :)

Eikös noi sikakalliit laitteet ole vielä tosi isoja ja kömpelöitä? Meillä kävi joskus imurikauppias ja ei mitenkään helpolta ja nopealta näyttänyt se touhu. Ja tarviis oman huoneen sellaisen rohmun säilytykseen.

[QUOTE="vieras";24024128]runkopatjoille riittää imurointa ja tuuletus.
[/QUOTE]

...paitsi jos niille oksennetaan tai pissitään, mikä lapsiperheessä on ihan mahdollista :D

[QUOTE="vieras";24024154]...paitsi jos niille oksennetaan tai pissitään, mikä lapsiperheessä on ihan mahdollista :D[/QUOTE]

Petauspatja? Ja jos lapsi vasta harjoittelee kuivana oloa, suoja petarin alle?

[QUOTE="vieras";24024128]Moni muukin pitää siisteydestä ja puhtaudesta, muttei ole valmis laittamaan tuota summaa puhdistuslaitteeseen. Itse pesen petarin päälliset säännöllisesti pesukoneessa, runkopatjoille riittää imurointa ja tuuletus.

Kerro nyt oikeesti, minkäsuuruista provikkaa saat? Paljonko menee laitteita esim. kuukaudessa?[/QUOTE]

Miksi minä saisin siitä mitään provikkaa? En ymmärrä.. Eräs tuttavani myy tuota laitetta ja kävi esittelemässä. Minä ja mieheni innostuttiin laitteesta ja ostettiin se. Kallis oli, mutta meillä oli siihen varaa. Ja sen voi ostaa myös osamaksulla, on olemassa useita rahoitusvaihtoehtoja.

Sen tiedän, että tuttavani saa aina myydystä laitteesta jonku 400€ palkkaa itselleen. Minä en saanut mitään. Jos olisin hommannut 8 esittelypaikkaa, olisin saanut edullisemmin, mutta en jaksanut siihen alkaa.

[QUOTE="vieras";24024152]Eikös noi sikakalliit laitteet ole vielä tosi isoja ja kömpelöitä? Meillä kävi joskus imurikauppias ja ei mitenkään helpolta ja nopealta näyttänyt se touhu. Ja tarviis oman huoneen sellaisen rohmun säilytykseen.[/QUOTE]

No ainakin meillä tuo laite (eri kuin apn) on tavallisen imurin kokoinen. Tietenkin siihen pitää lisätä vettä höyrytykseen ja vettä vesipesuun, joten sen verran sen käyttöönotto poikkeaa tavallisesta imurista :D

Miksi minä saisin siitä mitään provikkaa? En ymmärrä.. Eräs tuttavani myy tuota laitetta ja kävi esittelemässä. Minä ja mieheni innostuttiin laitteesta ja ostettiin se. Kallis oli, mutta meillä oli siihen varaa. Ja sen voi ostaa myös osamaksulla, on olemassa useita rahoitusvaihtoehtoja.

Sen tiedän, että tuttavani saa aina myydystä laitteesta jonku 400€ palkkaa itselleen. Minä en saanut mitään. Jos olisin hommannut 8 esittelypaikkaa, olisin saanut edullisemmin, mutta en jaksanut siihen alkaa.

Miksi muuten laittaisit jo otsikkoon laitteen täydellisen nimen ja mainostyypisiä kuvia joiden tarkoitus on havahduttaa ihmisiä. Laitteen koko hinta ja nyt vielä maksuvaihtoehdotkin :laugh:

[QUOTE="vieras";24024141]Menikö sulla ohi tuo kommentti kun joku meinas liian siisteyden olevan pahasta aiheuttaa vaan allergioita ja sairastelua? :whistle:[/QUOTE]

No mä olen sen allergiakommentoijan kanssa samaa mieltä, jos lukaiset vaikka rivien välistä aiempaa kommenttiani #16. :D

[QUOTE="vieras";24024163]Petauspatja? Ja jos lapsi vasta harjoittelee kuivana oloa, suoja petarin alle?[/QUOTE]

En tiedä haluatko ihan näin tarkkaa selostusta, mutta oletko huomannut kuinka oksennus saattaa yllättää lapsen, jolloin se purskautetaan niiltä sijoiltaan tasan siihen mihin se sattuu pärskähtämään... ei osu yleensä ämpäriin...

Paksumpi petari voisi olla vaihtoehto, ohuesta menee läpi. Mutta paksua täyskokoista petaria en uskaltaisi laittaa kotipesukoneesen.

[QUOTE="vieras";24024176]Huhhuh, enemmän mua toi laitteen hinta kauhistuttaa kuin patjassa muhiva pöly.

Terveitä ollaan ja varmasti vastaisuudessakin ilman mitään erikoislaitteita.[/QUOTE]

En mäkään usko, että tuo laite meidän terveyttä edistää sen enempää. Mutta onpahan tykätty että on kätevä. Jos hinta kauhistuttaa niin ei tietty kannata ostaa. Jos raskii hankkia, niin mikäs siinä sitten.

[QUOTE="vieras";24024236]Pöh, saahan täällä kehua vaikka pesukonettaan tai suositella ompelukonetta -ihan merkillä ja mallilla.[/QUOTE]

Hah. jos minä laitetta myisin, kai minä laittaisin omat yhteystietoni esiin tai pyytäisin ainakin yksityisviestiä lähettämään kiinnostuneiden. Jos tätä laitetta myisin, miten tämä aloitus mielestäsi auttaisi myymistäni?

Emmä ymmärrä miksi on niin vaikeeta ymmärtää, että en myy enkä saa mitään taloudellista hyvitystä siitä että tällasen alotuksen tein. Tein sen siksi, että minusta tämä laite on hyvä laite ja kuvilla perustelin asiaa.

[QUOTE="vieras";24024297]Ai joo, höyryllä lähtee kalkkitahrat tehokkaasti! Ja kalkkitahroja riittää jos alueella on sellainen vesi.[/QUOTE]

Mistäs se höyry tehrään?

Yhteistyössä