Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sininen-enkeli:Kiva keksintö tuo varvastossuihin tuleva pehmike.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Nättejä =) Millä sä teit simpukan kuoriin reiän?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja sininen-enkeli:Kiva keksintö tuo varvastossuihin tuleva pehmike.![]()
eikö ookki...heti kun näin tollasen ohjeen ni samana iltana tein nää...tosin ohje oli hiukka iso vaikka oikeen koon mukaan tein mutta pienensin sitte.
ja tosiaan ei satu eikä jalat hikoo vaikka niin luulis
Alkuperäinen kirjoittaja Timotei:Hienoja koruja ja kivat pehmikkeet noihin tossuihin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:kätevät noi pehmikkeet! pistä vaan postia lehteen menemään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Mulla olisi vaikka minkälaisia helmiä tuolla kaapin päällä ja simpukankuoria myös pussillinen... saisinkohan minäkin aikaseksi jotain?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Mulla olisi vaikka minkälaisia helmiä tuolla kaapin päällä ja simpukankuoria myös pussillinen... saisinkohan minäkin aikaseksi jotain?
toi on tosi helppo...tosin jossain vaiheessa rupes potuttamaan toi pienten helmien pujottelu...
Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Mulla olisi vaikka minkälaisia helmiä tuolla kaapin päällä ja simpukankuoria myös pussillinen... saisinkohan minäkin aikaseksi jotain?
toi on tosi helppo...tosin jossain vaiheessa rupes potuttamaan toi pienten helmien pujottelu...
Wiivi, siimaanko pujottelit vai johonkin lankaan? Ilman neulaa vai?
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Mulla olisi vaikka minkälaisia helmiä tuolla kaapin päällä ja simpukankuoria myös pussillinen... saisinkohan minäkin aikaseksi jotain?
siimaan pujottelin ja ilman neulaa ku siima on sen verran kovaa et siihen on helppo pujotella niitä...jos lankaan oisin laittanu ni sit oisin laittanu neulalla
Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:Alkuperäinen kirjoittaja Näpertäjä:Mulla olisi vaikka minkälaisia helmiä tuolla kaapin päällä ja simpukankuoria myös pussillinen... saisinkohan minäkin aikaseksi jotain?
siimaan pujottelin ja ilman neulaa ku siima on sen verran kovaa et siihen on helppo pujotella niitä...jos lankaan oisin laittanu ni sit oisin laittanu neulalla
OK, kiitos neuvosta! Pitänee alkaa suunnittelemaan omaa korua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Koru oli kauhea, ja samoten ne pehmikkeet niihin sandaleihin, meinaatkos iletä pitää? Mutta kaikista kauheimmat oli ne varpaan kynnet, leikkaa hyvä ihminen, hyi, yöks, jaiks!
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:vaiks oon jo sulkenu tän sivun monesti... ei kai sieltä nyt joku viirus tullut kaupan päälle. Onko kyseessä joku jättikuva ap ?
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Hih! Hauskat noi varvastossujen pehmikkeet![]()
Koru oli muuten aivan hurmaava, mutta mie en ite tykkää simpukoista (älkää kysykö miksi, en tiedä :/ ). Jos simpukan tilalla oli joku helmihärdelli, niin :heart: