Tällästä vaan kyselisin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

juuh

Vieras
Pakko kysäistä teiltä ton kauneus & itsetunto kyselyn innoittamana, että kumpi on mukavampaa: saada kehuja ulkonäöstä vai luonteestanne vai jostain mitä olette tehneet?

Minusta ulkonäkökehut on ihanimpia saada :) taidan olla aika pinnallinen. Itse saan eniten kehuja tekemisistäni ja tuntuu, että se on rumuuden merkki :(

Niin ja mistä asioista saatte eniten kehuja?

kehut on aina kehuja, miusta on mukava saada minkälaisia kehuja tahansa. mutta kyllä ne ulkonäköön liittyvät tekevät aina parhaimman mielen, vaikkakin ihan kaikki kehut saa mielen korkealle.
kehuja tulee ulkonäöstä, äitiydestä, ruuan laitosta.. noh arkisista asioista. =)

Molemmat kelpaa, mutta mieluiten otan vastaan kehuja jostain sellaisesta, jonka eteen olen itse tehnyt jotain. Ulkonäkökehut on kivoja jos ne koskee vaikka painonpudotusta, mutta jos mulle sanotaan että nenäni on nätti tms niin en koe ansaitsevani sen takia kehuja, enhän mä itse ole sitä nenää itselleni tehnyt. Jos kukaan tajuaa mitä ajan takaa...
Saan eniten kehuja kahdesta lapsestani: miten kauniita he ovat (no, se ei ole mun ansiotani mutta en väitä vastaankaan, ja minähän heidän isänsä valitsin ja sitä kautta hyvät geenit :D), miten nätisti puettuja (useimmiten...juuri nyt kalsareissa =) ) ja miten nätisti he osaavat käyttäytyä (kovan koulutuksen tulos :saint: ). Ruoanlaitosta saan myös aika usein kehuja. Ja mies kehuu esim. silloin kun olen siivonnut :snotty:

Yleensä saan siitä kehuja, että olen luotettava ja hyvä työntekijä, tulen ihmisten kanssa toimeen. Kauneinta mitä vähään aikaan on tullut, oli kun pomo sanoi minusta hehkuvan sellainen sisäinen kauneus että hän on ylpeä minun olevan heillä töissä. Hiuksista tulee kehuja, ulkonäöstä, mut ne tuntuvat jotenkin arkisille, ihan kuin sillä olisi jotain todellista väliä, kun sisus on kunnossa, näkyy se usein myös ulospäin.

Mussa kehutaan luonnetta ja ulkonäköä, luonnetta ehdottomasti eniten. Olen kuulemma mukava, ystävällinen, kiltti, hauska jne. Tais olla toissa päivänä viimeks, kun sain kuulla olevani ihanan pirteä :D

Ulkonäkökehut vain nolottavat, koska koen olevani niin tavallisen näköinen. Ja isäntä katselee mua vaaleanpunaisten lasien lävitse, joten niitä ei lasketa :D Eniten nautin kehuista, joihin olen itse voinut vaikuttaa - lapset, koti, ja se mitä teen.

Yhteistyössä