Tälle palomiehelle antaisin koska vain ja mitä vain:P

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :p
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä en ole saletti et antaisinko. Riippuu vähän muustakin kuin tosta ulkonäöstä.

Yksi vastaava tuli kerran paloautolla mun luokse kahville. Luuli saavansa vissiin. Muuta syytä käytökselle en keksinyt. Ja ei, meillä ei ollut tulipaloa.

Ihan kivannäköinen mutta ei kuitenkaan sellaista mitä itse "kuolaisin". Pelkkä hyvä fyysinen kunto ei riitä.

Kerran saunassa yks palomies retosteli kuinka palomiehet saa naisia vaikka kuinka paljon..
Ällöttävä.

Minä en tykkää ihmisistä, joiden elämä pyörii "liikaa" kuntoilun ympärillä. Lisäksi noin hyväkuntoisen kanssa saisi vaan koko ajan tuntea alemmuudentunnetta omasta kunnostaan. =)

Mä en ole saletti et antaisinko. Riippuu vähän muustakin kuin tosta ulkonäöstä.

Yksi vastaava tuli kerran paloautolla mun luokse kahville. Luuli saavansa vissiin. Muuta syytä käytökselle en keksinyt. Ja ei, meillä ei ollut tulipaloa.
No huhhuh, melkoinen tyyppi. :D

Palomiehet osaa kyllä olla aika nam, siis silloin kun ovat. :D Täytyy myöntää että vähän oli polvet vetelinä kun kerran yksi hyvännäköinen palomies vinkkasi silmää paloautosta. Mutta siis, siihen antamiseen vaikuttaa kyllä kemiat ennen kaikkea, että paha sanoa kuvan (ja vielä noin epäselvän) perusteella.

[QUOTE="vieras";24156749]No huhhuh, melkoinen tyyppi. :D

Palomiehet osaa kyllä olla aika nam, siis silloin kun ovat. :D Täytyy myöntää että vähän oli polvet vetelinä kun kerran yksi hyvännäköinen palomies vinkkasi silmää paloautosta. Mutta siis, siihen antamiseen vaikuttaa kyllä kemiat ennen kaikkea, että paha sanoa kuvan (ja vielä noin epäselvän) perusteella.[/QUOTE]

No hän on kyllä melkoinen tyyppi, ei voi muuta sanoa. Odotti kai, että olisin ollut välittömästi sorkat levällään kun hän kaartaa pihaan paloautolla niissä pelastuslaitosvermeissään.

No, tarjolla ei ollut kuin vettä ja Dominokeksejä.

Yhteistyössä