Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No en mitään erityistäAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä kävin kaks viikkoo sitten niin siellä oli kauhet alet päällä!![]()
Mitä sä erityisesti oot kattomassa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No en mitään erityistäAlkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Mä kävin kaks viikkoo sitten niin siellä oli kauhet alet päällä!![]()
Mitä sä erityisesti oot kattomassa?![]()
,mutta mitä esim.maksaa noin jos menee ravintolaan syömään ja olut tuopin hinta.. :xmas:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis hetkinen sinne ei kelpaakkaan eurot..:ashamed:
![]()
Okei.Kai mun sitten täytyy käydä pankissa vaihtamassa euroja kruunuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis hetkinen sinne ei kelpaakkaan eurot..:ashamed:
![]()
Viron virallinen valuutta on kruunu ja vain se käy maksuvälineenä kaupoissa jne. mutta esim torilla, SadaMarketissa satamassa, monissa ravintoloissa jne voi maksaa euroillakin.
No moi vaanAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Oho. Se on moro![]()
Stobe 3-5e paikasta riippuen.
Siellä Raatihuoneentorin terasseilla maksaa varmaan femman.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei.Kai mun sitten täytyy käydä pankissa vaihtamassa euroja kruunuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis hetkinen sinne ei kelpaakkaan eurot..:ashamed:
![]()
Viron virallinen valuutta on kruunu ja vain se käy maksuvälineenä kaupoissa jne. mutta esim torilla, SadaMarketissa satamassa, monissa ravintoloissa jne voi maksaa euroillakin.
Paljonkohan sit noissa ottavat vaihtopalkkiota??Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei.Kai mun sitten täytyy käydä pankissa vaihtamassa euroja kruunuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis hetkinen sinne ei kelpaakkaan eurot..:ashamed:
![]()
Laivalla ja satamassa voi myös vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Okei.Kai mun sitten täytyy käydä pankissa vaihtamassa euroja kruunuiksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:Siis hetkinen sinne ei kelpaakkaan eurot..:ashamed:
![]()
Laivalla ja satamassa voi myös vaihtaa.
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:No moi vaanAlkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Oho. Se on moro![]()
Stobe 3-5e paikasta riippuen.
Siellä Raatihuoneentorin terasseilla maksaa varmaan femman.Mikä on Stobe??
Ja femman siis 5e olut tuoppiko?Iso? :xmas:
Asiaa.. B)Alkuperäinen kirjoittaja katti:olutlaatikon sai halvimmillaan 9.90e, siideri/lonkku 5.5%laatikon n. 14-15e. ravintoloissa olut n. 2.5-3e. Mäkkäri oli halpa, 2 big mac-ateriaa ja ranskikset 7eOltiin siis vain ohikulkumatkalla ja yövyttiin siellä nopsaan joten siksi haettiin mäkkäristä iltapalaa hotelliin. Raflahinnat vanhassa kaupungissa aika hintavia, mutta silti halvempaa kuin Suomessa. Kaupoissa esim siideritölkki n. 1e, ruoka yleensä edullisempaa, edim valmissalaatit halpoja.