Hae Anna.fi-sivustolta

talo ja enkeli

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Mirri, 29.06.2005.

1. Mirri Vierailija

Näin unta rintamamiestalosta joka olisi siinä unessa ollut meidän kotimme. Samalla kuvaan tuli sädehtivä valoenkeli semmonen iso joka säteili koko ajan. Ihan kuin se olisi välittänyt minulle tiedon, että elä sinä tyttö hättäile leikkauksesi suhteen minä suojelen sinua ja olen sinun oma enkelisi jonka taivaan isä on itte mulle lähettänyt. Aamulla sitten rukoilin ja kiitin Jumalaa ja pyysin pitämään minusta hyvää huolta syksyisen leikkauksen ajan.

Sitten toinen uni mieheni äiti on kuollut 91-vuonna ja näin hänestä unta, että oli ripustamassa pyykkiä kuivumaan kotonaan. Minä kysyin, että miksi hän täällä oli ja hän vain hymyili lempeästi. Toivottavasti ei ole vielä meidän papan aika, että sillee tai minun itteni.
    Tosin mulle tuli semmonen olo, että mummokin suojelee minua tämän leikkuun ajan ja kaikki henkilääkärit on pitämässä musta huolta. Sillä mulla on vielä paljon annettavaa täällä.

Meidän nuorin poika on nähnyt seuraavanlaisia unia. Meillä oli mieheni kanssa vaikea kähjy tuossa 80-luvun lopulla ja minua syytettiin semmosesta, mitä en ollut tehnyt. Silloin sanoin, että sitten kun anopista aika jättää, niin hän tulee tietämään sen, että en ollut mitään pahaa miehelleni tehnyt. Anoppi kuoli ja poika näki vajaan kuukauden päästä unta mummosta kun se tuli pyytämään minulta anteeksi. Poika kömpi silloin yöllä meidän viereen ja kertoi unensa oli 7v ja minä sanoin, että kaikki on sujut. Isäntäkin ymmärsi heti mistä unesta oli kyse. Tämän jälkeen meidän asiat lutviutui.

Nyt vajaa 2 kk:tta sitten hän näki mun isän unessa mummolassa tuulettimen alla tupakalla ja isä oli kertonut hänelle asioita ja siitä, että oli tosi onnellinen kun meillä kaikilla lapsilla ja lapsenlapsilla menee hyvin.
    Poika on ihan varma, että pappa ilmestyi hänelle. Hän oli ihan kyyneliin asti liikuttunut tästä.

2. Dariel Vierailija

3. Omenapuu Vierailija

Hei Mirri!

Unesi ovat totta!
    Talo olet sinä itse, kokonaispersoonallisuutesi. Enkelit tulevat uniimme, kun heitä tarvitsemme. Enkeleiden viesti tulee ottaa todesta.

Miehesi äiti unessasi haluaa kertoa, että ""pyykki on pesty"",
    hän halusi näin unen kautta kertoa, ettei hän sinua syytä sellaisesta, mitä et ole tehnyt. Halusi näin unen kautta pyytää anteeksi.

Oikeassa olet, sinulla on vielä paljon annettavaa täällä,
    kuten itse ilmaisit. Poikasikin on hyvin kehittynyt henkisesti,
    jos jo 7-vuotiaana ymmärtää, että henkimaailma on totta.

Lämmöllä ja rakkaudella,
    Omenapuu

4. Mirri Vierailija

Kiitos omenapuu...:))

Olen iki-onnellinen tulkkauksestasi. Tuli jotensakin niin hyvä mieli ja olo, että ei mulla mittään hättää ole.

Luen muuten parasta aikaa yhtä kirjaa missä opastetaan ottamaan yhteyttä omaan henkioppaaseen. Ajattelinkin tuossa äsköin, että sen enkelinkö takia minä kaivoin eilen illalla sen kirjan esille. Olen meinaan ostanut sen rapiat 5 vuotta sitten ja en ole vielä lukenut, kun tuntui niin vaikealle tekstille. Nyt vaan se on olevinaan ihan helppoa ja on semmonen olo, että nyt vasta on sen aika.
    Aikasta kummalista.

5. Omenapuu Vierailija

Hei Mirri!
    Lämmin kiitokseni kommentistasi, sait sydämeni iloiseksi:)))
    Sanotaankin usein, että asioilla on aikansa, salaiseksi tiedoksi kutsutaankin sellaista tietoa, jota ei vielä ymmärrä, sisäistä...
    ja yks kaunis päivä, jotakin kokemusta rikkaampana, ymmärrämme...:) ja jatkamme matkaamme uusiin kokemuksiin, uusiin viesteihin, kasvamme ja muutumme, ihan jokaikinen päivä. ""Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa...""

Aamukahviketjussa kerroin omasta viimeöisestä unestani,
    siinä kerrottiin, että kaksi oivallusta vielä puuttuu:))
    Etsikkoaikaa tässä siis itsekken elelen, sitähän sen elämän pitääkin olla, ettei aika pitkäksi kävisi (kaikki jos olis itsestään selvää, valmista:)))

Mielenkiintoista elämänmatkaa sinulle Mirri,
    ja kuten kerroin, sinulla on vielä paljon muillekin annettavaa:)))

Rakkaudella, Omenapuu

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri