Hae Anna.fi-sivustolta

talo thaimaasta

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Juho, 28.01.2006.

1. Juho Vierailija

Heip
    onks kellään kokemusta loma-/sijoitusasunnon ostamisesta thaimaasta?

2. Jr70 Vierailija

http://www.freetriptothailand.net/index.htm

Tässä luotettava ja paras alallansa, ota heti yhteyttä.

3. juho Vierailija

wow
    olipa nopea vastaus. onko sulla kokemusta. jos, niin mistä päin thaimaata olet asunnon hankkinut? olisin kiitollinen myös muusta asiaan liittyvästä?

4. myyntikikka Vierailija

tottakai oli nopea vastaus, kun myyjä itse aloitti viestiketjun.

5. Juho Vierailija

en todellakaan ole myyjä, vaan aion aidosti sijoittaa. piste.

6. janne Vierailija

Sitten vaan tuohon osoitteeseen rohkeasti yhteyttä, sieltä saat parhaan ja rehellisen palvelun luotettavasti.
    Itse käyttäisin tuota, jos olisi varaa ostaa asunto.

7. Reima Vierailija

Mistä voit tietää, että kyseisellä firmalla on paras ja rehellisin palvelu, kun et itse ole mitään sieltä ostanut?

8. sukutalo Vierailija

Kyl momel on, muttei ne voi sanoa ettei vaimo saa tietää näistä virtuaali keikoista.Tehdään muka aina vain töitä,töitä töitä töitä,todellisuudessa rakennetaan talo Thai naiselle ja siinä sitten käydään vähintään joka toinen kk Thaimaassa töissä töissä töissä töissä tämä onnistuu yksityisyrittäjiltä,tämä vaimon pimitys,sanon kokemuksella.

9. just Vierailija

teeteen hämärähommiin en kehoita sekaantumaan.
    miksi maksaa ylimääräistä joillekkin suomalaisille
    tampioille, kun voi itse saapastella ko. paikkaan
    ja ostaa tuotteen? turhaan sitä toisille tyhjästä
    provisioita maksamaan.

10. yrittäjä Vierailija

Pitää kai sitä yrittäjilläkin jotain ekstraa olla
    duunareihin ja muihin tahvoihin verrattuna.

11. tavaramerkki Vierailija

Thai nainen kainalossa onkin NYT oikea tavaramerkki etenkin it-alan yrittäjille,kun muut bisnekset menee penkin alle.Reikiä reiän perään,kovasti on yritrttävä jos saa joka reiän tukittua.Kun ei vaan alkaisi se veroreikä vuotamaan.

12. Juho Vierailija

niinpä, kaikkea muuta jutusteltavaa tulee, mut edelleen puuttuu se kokemuksen tuoma tieto talon ostamisesta thaimaasta. Onko ehkä juuri sinulla henkilökohtainen kokemus thaimaan lainsäädännöstä, jne.?

13. Tietoa on Vierailija

,, saatavana vaikka tuolla:
    http://www.thaimaa-info.com

Ennen kuin ostat joltain suomalaishuijarilta Suomessa, kysy onko myyjäfirman omistaja toimitusjohtaja syyllistynyt kultahuijauksiin ja paljonko tuli tuomiota.
    Täytyyki aina muistuttaa ihmisiä noista huijausksista kun rupeavat mainostelee täällä.

14. Juho Vierailija

15. jessös Vierailija

viimeksi oli kultakaupoilla ko. herra liikkeellä ilmaisine thaimaan matkoineen, nyt panokset kovenee..

freetriptothailand

(muistathan lukea säännöt tarkoin, ettei etuutesi
    jää ""vahingossa"" käyttämättä. )

16. info suljettu Vierailija

Lupaava alku, mutta sitten sivuille ei päässytkään?

Mikäs huijausfoorumi tämä sitten on?

17. sosialismi Vierailija

Olen ymmärtänyt,että farangi ei voi yksin omistaa siellä maassa asuntoa.Moni on tehnyt niin,että on alkanut seurustella thai naisen kanssa.Kyllä ne sitten vaatii talon ja siinä tarvitaan sinun rahoja.Ne varmaan osaa neuvoa kokemuksesta,miten rahasi sijoitat.En suosittele.

18. höpö höpö Vierailija

""Olen ymmärtänyt,että farangi ei voi yksin omistaa siellä maassa asuntoa.""

Ymmärryksesi sopii tänne paskalaukkuun kuin sormi pyllyyn.

Onneksi olkoon vain;)

19. Thai fani Vierailija

Voi omistaa talon, mutta ei tonttia. Näin on kerrottu.

20. Lisäys Vierailija

Tontti vuokrataan vuosikymmeniksi ( ja tarvittaessa taas uudestaan), ei ongelmaa. Näin olen kuullut.

21. mattias Vierailija

mun mielesta hyva selostus maan omistamisesta, talon omistamisesta, ym. asiaan liittyvista seikoista, on siamrealestate webbisivuilla, tosin englanniksi.

22. yrittäjä Vierailija

Eikö siellä ole vuokratontteje niinkuin suomessa.Onko tontin omistajan aina oltava thaimaalainen.En haluaisi rakentaa taloa toisen tontille.Mistä saa tietoa,tai paperin kuka todellisuudessa omistaa tontin?Onko näillä papereilla todellisuus arvoa,vai vain vessapaperin arvo,eli voiko omistaja olla joku muu kuin paperit sanoo?
    Tuleeko suomalaiselle tieto tänne verottajalle omistamastani asunnosta siellä,jos ei itse ilmoita täällä.Sehän on hukkaan heitetty omaisuus jos sitä ei ole missään ylhäällä.

23. myös yrittäjä Vierailija

Oikea yrittäjä ottaa itse selvää, eikä kysele jonninjoutavilla
    höpö kanavilla.

24. Move-johtaja Vierailija

Suosikkifirman entinen johtaja, jolla on mahtavat, maksamattomat verorästit ja ""varaton"" mies, rakennuttaa ja myy jossain päin Thaimaata lomaosakkeita.
    Ulosottajalle osoite kuulemma tuntematon.

25. minne? Vierailija

Kysyisin minne?
    Itse ARVELISIN että Hua Hiniin.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy