Hae Anna.fi-sivustolta

talo thaimaasta

Viestiketju osiossa 'Thaimaa' , käynnistäjänä Juho, 28.01.2006.

1. Kerro Vierailija

Ei tunnu kukaan uskaltavan kertoa omistuksistaan.Miksi sitten kehuvat.Taitaa olla hämäriä takana.

2. Mikä toi MOVE firma oli? Eikö UO miehelle voisi ilmoittaa urvelon osoitetta?

3. Idi Vierailija

Ei kai urvelo niin urvelo ole, että oikealla nimellään Thaimaassa esiintyisi.
    Luulis vielä vaihtavankin nimeään aina tarpeen vaatiessa.
    Varattomaksi kun on tehnyt itsensä ja sitten muutaman vuoden piileskelee Thaimaassa, ei ulosottomies enää osoitetta kaipaakaan.
    Senjälkeen varaton talousrikollinen voi taas estotta kehua rikkauksillaan ja rakennuttaa lomaosakkeita.

4. luihu Vierailija

Ei Thaimaasta varmaan luovuteta talousrikollisia.
    Saa rauhassa siellä oleskella.

Henkirikoksen tehneet ja pedofiilit kylläkin.

5. KYLLÄ Vierailija

Kyllä ne talousrikollisetkin luovutetaan ,mutta penninpyörittäjiä ei haeta vaan odotellaan kunnes itse tulevat takaisin härmään.Kyllä ne miljoonien petokset tehneet haetaan sieltäkin , kun siitä on jotain hyötyä valtiolle...

6. EI Vierailija

haeta, jos valtiolle kertyy siitä vaan kuluja.
    Tyhjäksi itsensä tehneestä ei ole mitään hyötyä.
    Pitkältä vankilatuomiolta vaan miljoonarikollinen välttyy.
    Mukavampaa istuskella tyttöbaareissa, naida ja vetää viinaa kun istua telkien takana Suomessa!!

7. Mikko. Vierailija

Sen uskon.Tunnustatteko te miehet tässä olevanne rikollisia.Tehkää se thai naiselle nyös selväksi,että ovat rikollisen kanssa tekemisissä.Ei varmaan kelpaisi talo,jos tietäisivät,että kaikki velvoitteet ovat suomessa hoitamatta.
    Menköön sinne ne joilla on oikeasti OMAA RAHAA.Usein rahat on viety aviopuolisolta salaa,siis hänenkin rahoja,verottajan rahat,lasten elatusmaksurahat,auton osamaksuerät.Miksi uhmeessä pitää elää YLIVAROJEN.
    Tästä hulvattomuudesta se kierre alkaa

8. Jube Vierailija

9. KYLLÄ ! Vierailija

femakot soittaa suutaan. Voi kun joskus sais ""ravistella"" paskat housuun. Haluaisin sodan ratkaisevan koko femakko ongelman.
    Kohta se tulee ja muslimit valtaavat maan. Silloin on miehenkin hyvä olla täällä. Ei tartte kuunnella muuta kuin hoilotahoijaa tornitapulista. Se on miljoona kertaa parempaa kuin femakkojen natina makuuhuoneen ja kammarin nurkassa. Ne oikein myrkyttää koko fakin yhteiskunnan. Ne on syöpäläisiä miehen sydämessä ja olen varma , että muslimit ja islam korjaa tämän ihmis-häiriön.

10. hoitsu Vierailija

KYLLÄ se rasisti löysi taas tämänkin ketjun!
    Haloo, pimbo, lue otsake: talo Thaimaasta.

Etkös muuten väittänyt olevasi Thaimaassa!
    Taisit puhua pehmosia.

11. turpakii Vierailija

femakkonatsilehmääää!!!!!!!!

12. Onnistuu Vierailija

Enpä tiedä, mikä hullutusketju tästäkin viestistä alkaa... Mutta vuosi sitten veljeni osti vaimonsa kanssa Hua Hinistä ruotsalaisfirmalta rakenteilla olevan talon, nyt viime jouluna olivat siellä ensimmäisen kerran valmiissa talossaan ja ovat tosi tyytyväisiä. Kartoittivat ensin jo päätöksen tehneitä asujia ennenkuin uskalsivat tehdä ratkaisun. Varsinkin ruotsalaiset povat myyneet Espanjan asuntojaan ja hankkineet vastaavan Thaimaasta. Hintataso on murto-osa Espanjaan verrattuna.

13. Toope Vierailija

Mikä vittu sinne HuaHiniin vetää? Se hevosenpaskan hajuko rannalla? Vai halvat tontit?

14. oma valinta Vierailija

Se nyt on selvä, että hintataso on murto-osan Espanjan hinnasta.
    Euroopassa asuvat voivat autolla mennä koska tahansa Espanjaan, vaikka keski-Euroopassa asuvat, kun taas Huaan on pitkä, hankala ja kallis matkustaa.
    Onhan paikkahin ihan eri tasoa, kun Aurinkorannikko palveluineen ja kulttuuririentoineen.
    Muutama vuosi sitten Espanjasta ostettu asunto on jo nyt arvokas ja kun vielä odotetaan Euroopan suurten ikäluokkien eläköitymistä, hinta nousee kohisten. Varmaan nopeammin kun Huassa.
    Asunnon omistussuteetkin ovat paljon monimutkaisemmat ja erilaisia vippaskonsteja tarvitaan.
    Jos vaimo on thai ja talon laittaa vaimon nimiin, on sekin usein päättynyt surkeasti.
    Jokainen tietenkin tekee itse omat valintansa niin kuin parhaaksi näkee.

15. Juho Vierailija

Kiitos nimimerkille ""onnistuu"". Tulihan edes yksi järkevältä tuntuva viesti tänne palstalle. Muuten tämä kysymysten esittäminen tänne keskustelupalstalle on yhtä tyhjän kanssa.
    Olen oikeesti kattomassa sijoitusasuntoa etelän auringosta. Rahaa ei ole niin paljon kuin espanjan aurinko maksaa, mutta Thaimaan rannat aukeaa jo huomattavasti halvemmalla sitä aikaa varten, kun vanhuus luita rasittaa. Nyt olen kuitenkin jo kääntänyt katseen tuonne Turkin rannikolle. Mutta se onkin jo toinen juttu, joten ei sitä kannata ainakaan täällä kysellä! Terveisiä vain kaikille vähä-älyisille öykkäreille, jotka sotkee tyhmillä mielipiteillään tämän foorumin kokonaan.

16. Mikko Vierailija

Mene poju Turkkiin rättipäiden luokse ihan vapaasti. Ei siinä muuta mutta kun ählämit voi vahingossa polttaa talosi mellakoissa. Mutta osta ihmeessä Turkista halvalla asunto, tuskin sulla olisi ollut varaa edes yhteen viikkoon Timesharethailand:issa. Se on herroille eikä duunareille.

17. mme Vierailija

Mikko mahtava hoi!Thaimaaseen talonrakentaneen siivellä sinäkin siellä silloin tällöin asut.

18. Sht Vierailija

Moi!

Oletko kiinnostunut Phuketin alueesta? Itse teimme juuri Karonin alueella olevasta jouluna valmistuvasta asunnosta kaupat. Myynnissä oli 46 asuntoa, joista nyt myyty 60%, suurin osa ostajista suomalaisia, muut lähinnä skandinaaveja... Jos olet kiinnostunut kuulemaan lisää niin voit soittaa suoraan minulle puh. 040-500 77 77

19. katri Vierailija

Minkäs hintaluokan taloista on kyse?
    noin suunnilleen?

20. Sht Vierailija

Hinnat ovat välillä 5.220.000 bath - 9.900.000 bath. Huoneistot kooltaan 88 - 177 m2. Neliöhinta suht' korkea, mutta kokonaisuus todella laadukas.

21. Phuket 11 vuotta Vierailija

heh aika toope joka maksaa noita hintoja.
    Et taida olla mikaan alan ammttilainen!
    Juuri kaltaisillesi falle polkkypaille saa taalla nauraa.
    No ei kai siina mitaa jos hyvalta tuntuu niin maksaa vaan tommosia summia.

22. Juho Vierailija

Kiitos asiallisesta vastauksesta.
    voin soittaakin, mut voit saada kyllä aika paljon tyhjänpäiväisiäkin puheluja, kun annoit numerosi tänne.
    olen ollut vaimoni kanssa usein phuketissa ja tunnen ne alueet hyvin. olisin kiinnostunut ostostasi ja eritoten sen lainvoimaisuudesta varsinkin siinä tapauksessa, että minä ostajana kuolisin yks kaks vaikka tapaturmaisesti. siirtyykö thaiomaisuus samoilla säännöksillä esim puolisolle kuin suomessa. Voit kirjoittaa minulle privatisti: [email protected]

23. Sht Vierailija

Sinulle ja muille asiallisille tyypeille vastaukseni olikin tarkoitettu. Ollaan yhteyksissä, jos sinua kiinnostaa tietää enemmän. Täällä palstalla asiaa ei kannata enempää puida ymmärrettävistä syistä...

24. suomalaiseen Vierailija

Ei voi luottaa. Kaikki joiden alla maa polttaa kotimaassa
    ovat siirtyneet huijaamaan thaimaaseen(kin).

25. tankolaulaja Vierailija

Soita meijän Dimitrille, Rainerille tai Saskalle! Hyö tietävät nämä kuvijot ja auttavat heimolaisia. Miullakii on 200 keikkaa vuojessa ja uus tiissel-mersu, joten rahhaa tulee niin paljo ettei jatsarin varteen mahu ennää ku keklu ja keikkapalkkiot. En mie kyl tiiä, ku tankokuninkaan men sitte ainakin kesäloma, syysloma ja talviloma keikkaillessa niin o liian rankkaa eikä kerkiä sukuloimaan.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri