Talvehtimispaikat

  • Viestiketjun aloittaja Öises
  • Ensimmäinen viesti
Öises
Huomenta ""piippiippiip"" :)) (nimes mielessäin laitoin tohon :))
Meinasinpa pistää ""uhkarohkeesti"" Suviöises,heh,tohon otsakkeeseen mut aattelin,ett saattas liikaa houkutella kansaa...
No ny mua viiän..vähän pettymys ku oliki tää ""lentsikka"" tai mikä avaruusalus lie,ku kaik penkitki nousee ku pepun nostaa,ainaki tääl kaffepaikas.Olisin ""mualaislikka"" niist sinisist enempi tykänny..verhot vaan hulmuais :))
Mikäs on fiilinki? :) Näiks semmosta unta,ett viestittelit toista tuntii jonneki pohjosen pikkukaupunkiin :)) mää näin,paitsi että etelän isompaan kylään :)).Aika kutkuttava uni..:))
Suunnitelmissa oli torkahtaa vähä tääl mut taakse osu hiiruperhe ja yks mukula ravisti mun penkkiä (perkules :)koko ajan..lähimpä kaffeelle(törkiän kallis 1,70?)
Mukavaa kaanista päivää :))
Aamusuukkoset**muisk
 
öitsijäs
Voii sunt , kyllä kävi vibroi , niin jänskii oli . Tulpaanien hoidoksi meni ihan oikeesti ennen unen tulemista. Nyt sitten Jussin ympärillä , ennen tai jälkeen , ei ole ongelmia löytymisen kanssa.
On nuo hiirulaiset semmoisia , että kusiaispesääkin on helpompi paimentaa , (nauraa)Sulla varmaan hauskaa on siel jellonien kaupungissa , vaik kohtahan ne panoo sen jellonapuodin kii. Kyllä perustaja varmaan kääntyy haudassaan. On muuten ton matkalaisen metusin kaveri ollu.Taitaa olla muuten matkalaisen kummisetä.
Näin sellaista unta , että vatsasi vaalea kenttä oli siinä lanteiden reunustamana vapaana mun suudelmille ja uskalsin edetä ihan aluksvillisuuden reunalle , mutta en siitä etiäpäin ainaskaan vielä.Voi että oli tuoksuvan pehmeää , wautsi.
Miten muuten käy nyt liihottelun , mahtaako iskeä ujous. ::))
Voi jos ei kuitenkaan , kun fiktiot on omiaan ja todellisuus omiaan . Fiktiot tuskin koskaan toteutuu , aatele nyt vaik -tärtä ja brunettii puhumattakaan ""musikanteista""
Semmoiset on valvotun ja onnelisena ja keventyneenä ( tai kevennettynä ) nukutun yön jälkeen .
Pusumuiskis ja varovasti siel suurkaapunnissa !
 
lenkkmiäs
Ostinpa tänään uuden kännyn , kun se edellinen oli jo vanha ja kehnokäyttöinen . Täs sit taas on opiskeleminen. Panin sen lataukseen ja siin sen tarttee kuulemma olla 12h. eli huomen aamulla klo seihtämän sit valmis. Siihen tuli jotain hienoi ohjelmii lisää , saas nährä ny miten ne oppii.
Sää se siel hiirolaisii paimennat . Varmman on hauskaakin.
Arvaan , jotta illalla tuut myöhään kotio ja kaadut uupuneena sille virkatulle päiväpeitteelle , panet kaksi karvasta yhteen (ripset) ja uinahdat autuaaseen , hyvin ansaittuun uneen . Poks , ja sitten taas on aamu ja vapaata , kun on lauvantaki.
Minäpä tästä nyt iltalenkille , kun tarttee yhtä tapaamista varten saada kiloisii poikes.
Pusss ja smax!
 
Puuhases
Mul tuli kiiru kans lenkil ku leirinuotiomakkaraa syöttivät :) ,läksinpä ulkoileen ku nuo ""hiekkoi"" hiiruin silmiin läks heittää..
Kovast nuo taas riemuitsi ku heille tuli leikkikaveri :))
no,mä en alkanu ""leikkihin"" ihan eilen,mut kova ""surina"" kävi Sielniin...Siihen surinaan mää sit nukahin :))ja aatoksiin...
Mun uus känny jäi sit viäl sinne setän hyllylle kauppaan.Ku tää viel sit jaksaapi lähetellä viestii.
Mul eilen tuli mieleen ku kerroit jot frouvas niit pitsisii huihai-suojii..ku mää eilen kesätopist,napsnaps,pitsit veks leikoin hihansuist :)no,ei kun oli nii ruman valkost jot näytti ku kulunehet olkaimet sielt vilkkus..Toiveikkaana pakkasin noitki mukaan aivan ku etelään :))
huomen onki puuhaleikkei viel.
Mietin jos tallentaisin sun kännyyn jot RKS :))jos vaik joku kurkkais vahingos..
Pehmosii yöpusui**ja lämpösii
 
Pstviel
Kannatti lähteeki lenkil,sai taas vähä ""ilmaan"" hymmyillä :)) kylhän nuo kattos jot mitä se ""juonii"" ku itekseen vaan..:))
joo ratkasin jellonii ku aikans tuumaelin:)
pusupeittoi**päälles
 
lenkkeilijä
Ei mutta perhana , mun vastausviesti ei ainakaan tällä koneella näy olis siinä ollut pusui ja vaik mitä . No nyt kello on 11,17 (heh uus känny ladattu) ja sää on harmaan tuhero.Kävin tuos vähän noit vaimonvaihtajia tukistamassa , tunnistat varmaan ja puhuin kokemuksesta (nauraa , tosin vähän vaikeesti)
No nyt sitten suutelen paljasta masuasi ja painan kasvoni siihen . Pehmeä ja tuoksuva , Wautsi ! Mukavaa päivää hiirujen kaa . Smax !
 
Hellyyskohde
Kurkin joo..ja siel ""asiantuntija"" puvussaan asialla,heh.Nehän jutteleeki hälle.
Mullaki on helmat heilahellu ku aika tohinaa mut ihan kivaa :)
Mulla oli muuten oma käsvarsien hivelijä tääl ku sun sun suukkoi masuun vastaanotin:))..tuo toisel vuodel oleva on väliin semmonen hellyyspakkaus,ain syliin painautuu&silittää..
Mites sun aika kuluu? No,sen uuten kännyn kaa ny ainaki puuhaa.Onks siin mitä kaikkii hienouksii..kamera,viteokamera,ratio?Vai mitä ominaisuuksii..mä taian syksylle vaihdon siirtää ku kesäl ain vähä kovemmal ku pihallaki jossain känny,eipä oo uus sit jos tippuu..
Lähtivät juhlatamineis..paitsi tuo punkki mut se touhuaa tuol.
Voi,ku mullon joteski jännä värinä ny pääl,ehkä seki ku sua tuol seurasin,heh,en tiiä..Peitteleisin taas vähä olkapäitä&rintaas suukkosiin&jos mä tuot hiiruu matkin..käsvartta hivelen
*smak
 
mariposo
Se on perhonen molemmilla sukupuolilla epsanjaksi . Sen nimestä kyllä huomaa mikä kieli kaunis on , saksaksi Schmetterling eli oikeen rätisee , heh.
Voiiii sul siel semmoinen söpöliino : Minä meidän hiirujen torkkareita kävin katsomassa ja annoin stipendit vähän epäoikeudenmulaisesti . Isompi sai satkun ja pikkunen 20 , osasivat kyllä oottaakin , niin oli spettarit pöydällä valmiina .Ei mulla kyllä tuommoisia keskiarvoja , no sil polviviulistilla nyt oli vaan mainesanoi , ei numeroi.
Se on ihan tavallinen mobile phone mutta uus ja sen kortissa on uusia palvelumuotoja.
Nami suukoja ja varo ""punkinpuremaa"" heh !!
On se suuri päivä monelle koululaiselle , harmi ettei niitä ole useammin . (nauraa)
Tarttee mennä katsoon mitä ne puhuu , runttaako kovin. Smack ja pusss.
 
Varkahas
Heh,eli ny hetken taas ""varastan"" tänne sun kaa:))
Oiii,ku kaunista ne mariposot&-sat.Meilläki vaan ärrät sorahtaa.Mut se saksa kyl vielä pahempi,heh.
Ei ne sua ny kovin hameis ""kurmoota"":),vähän jotain.
Jaa ne onki varmaan aika eri ikäsii ne toikkarin näyttäjät (spettari,heh,tuli taas mualaislikal uus sana).
Mun rakennustyömaan (muovinen) rakentajain kykyä epäiltiin isomman toimest,ku ""ei sulla oo semmost"",ei se ihan meinannu uskoo ku kerroin,ett oon muuten vaan taitava,heh,no luottihan tuo kuitenki ku näki jot homma (""matemaatikolt"") käy,jotenkuten.
Voi,mä jään ny jälkehen painonvartijois ku een jaksana löylyin jälkeen..
Nii,ei sitä tiiä vaik ujous,heh,iskiski liihotukseen..Ny on kuiteski ku tän hetken tähän saan..(tunti sit punkki tul jutteleen ku koitin,ihan kiltti tuo on)
Saunanlöylyist vähä rauenneet ,mut kuumenneet pusut
 
Pstsiläinen
Nii,ei se näkyny täälläkään se sun eilisiltanen vastaus.Nyyh,kurja ku nuin ain ""varastavat"" toisten viestit.
Voiku,oli toinenki asia mieles vaan katos jonnekin.
Ei oo yllioppilaan pualikastakaan näkyny ku en viittäkyt metrii kauemmas talon seinäst oo astellukaan..
Vielä suukkoset,öisetki..suviöiset:)) smak
 
Papillon
Taitaa mennä jo kehuskelun puolelle (noi perhoset) . Juu se polviviulisti 7 ja se satkunsaaja jo 12 .
Kyllä minä tiedän mitä Sinä aattelit , että tarttee varmaan ruveta fundeeraamaan , että missä ja milloin. Se lähtöpäivä on su 19.6 joten Jussiin on vähän aikaa . Se Jussi on aika ruuhkaista , joten aattelin sen viettää vaik Vaasassa tai miksei päinvastoinkin , ihan kuinka sinulle käy parhaiten.Sitten vielä ; minä tietty pystyn liikkumaan vapaasti siellä , mutta pystytkö Sinä . Eli kuten kerran sanoit , hyvin tuumittu on puoleksi tehty.
Sit vielä yks juttu . Kun tänään tulin saunastani katselin peiliin ja en minä nyt niin perhanan komea ole. Tosin olen huomannut , et se peili on aika ilkeä. (nauraa) joten sun on luvattava kautta kiven ja kannon , että ensin katsot silmiäni , ne on ruskiat.
Tämmöisiä varmaan aattelit . Suukotan masuasi taas , mikäli se on vapaana sen hiirulaisen käsvarsilta (hymyilee)
Smak perhosein . Hyvät yöt ja värillisiä unia.
 
Amiraalis
Mää taas taian aikamoinen perhonen olla,noheh,jos ei ny muuten niin ainaki niitten värien puolesta..monen kirjavaa löytyy sieltätäält..tai ainaski kun niit reisiä käyt..:)heh,mut oikeestaan toises lilankirjavaa ""hieroglyfii"" mut se ei oo yksin mun syy..mä vähän luulen,ett se ""veistä käyttelevä sporttiarzi siihen jotain ""lemmenlurituksii"" raapusti..:)tai sit se toinen ""köyttäjä"" puristuksiin,ku enempi tuo onki oudon näköst ""äännettä"" :).Kerronpa vaan ettei sit tarvi alkaa värejään häpiämään..:)
Nii,siit Jussisthan sää...no mul loma alkaa Jussista ja ehkä se ois jotenki helpompi sit viikol jussin jälk. järjestää ku ihan oikiast tuo kuulostais kyl kaikkien läheisten korvaan vähän oudolt,ett mä yksin jonneki lähen viettään..:)koivuvihtat mukana,heh..
Tämmönen ""suvun vahtima"" määkin.Mut viikolla ku jussiki ohi...
 
Pstsis
...ja kyl nuo ny on muuten tottunu,ett yksinki lähen liikkeelle..mut sil lokomotiivil,ett vaik ny seur.asem. tai sinne mis virtaa se..vaik pitkin ""hirsii"" (kylläpäs mä ny kiertelen). Aattelin vaan,ett jos toimis niinku ovat kaik ""esiliinat"" tottuneet,turhien kyselyjen välttämiseks..:))niit en ny oikeestaan kaipaa.
Nyt kyl unohdin mitä muuta puhelit..:)
Tääl kuuluu korsaus monest suunnast..
Kiva ku ny otit asian puheeks,ett huonoäkkilähtijäki pysyy ""rattailla"" :)
(tääl ei varmaan tuu pimeetä ollenkaan)
Hämärää ootellevii suukkoi...mut jos mä hukutan pään sun karvapeitteeseen..:)) jos hämärämpää ois ..mut sit ei varmaan taas nukuttais..:))
yöpusumuiskuset**
 
Jussinen
En päässy normaalilla palvelimella olleskaan luokses , vaan oli pakko mennä firefoxin puolelle. Joo käy hyvin varrelle virran , nii ja Juhanin jälkkeisellä viikolla sekotetaan sit se kylä (nauraa)
Sä tuut sit pendoliinolla , vaik voin mää hakeekin , mut kuis vaan , jutellaan sit muist jutuist . Eli aika on sit selvä , jälkeisellä viikolla taitaa mrrrrrr-kin olla melkiste ohi. (kamala miäs , kaikkee se suunnittelee) Mää meen sit Vaasaan ja oon Jussin mun mun systerin luona.
Ihanaa tuntee sun pää mun rinnallani. Älä huoli ""tatuoinneista"" , niitä saattaa tulla lisää koko rivi ylös alukasvillisuuteen saakka (Wautsi)
Kuumat suukot sinne ja tänne ja varsinkin sinne . Terkut huille ja haille ! Smax !!!
 
filminkatsoja
Siel varmaan niit hommia nyt on kun kaikki punkkilaiset kyläs , suosittu paikka se sinun . Kello nyt vähän yli kahden ja mää tässä Napoleon-filmiä kahtelen ; kävin vuokraamosta hakemassa. Sinulla se jännä paattireissukin lähestyy. (kuiskailee näköjään taas) Jos vaikka muina naisina alottaist keskustelun noist jutuist niin voisit vaik yllättyä hänen reaktioistaan , (nauraa) , no fiktioo kait kuiteskin.
Piti minun jotain järkevääkin sanoo , mutta just nyt ei tule mieleen kunhan ilmoitin kuten jumala moosekselle , jotta : Täällä ollaan !
Smakkis , tiedät kyllä kuinka ja minne myös . No siihen masun päälle ::))
 
Liikuteltus
(tai sit pehmeel B:llä,tuo -parte :)
Joo,aamukymmeneltä alkasivat kuljetteleen mua,ett joka kyläpaikas ehtii ""näytillä"" käyä.Sit viel paikas ku hiuksetki kastu vaik enempi katto oliki pääl.
Oioi,ku kuntokaan ei kuin ennen ku keviästi heilahti reunalle,nyt vähä ""tökki"" mut kuitenki sentään :))
On se vaan eri meno ku hiirui,ei passaa paljoo ""haaveilla"",valpas katse päällä vaan:))
(ny ne kuulutti,ett pitääpi varoo jotain,no ehkä noien ku lähtevät) joku koskiki kohisee.
Varasiks purtavaaki ku leffaa kattelet?¿:) popcornii&colaa,heh.Siel yhes kyläs kun meni oikein paikan pääl ne lirutti sit hanast voisulaaki popparien pääl,ei se ihme jos nuo ei ain ""kuosiinsa"" mahu.
Kovin on väkee..ja lisää tulee,mä vaan peruutellen.
Pusumuiskui leffahetkiis..ja syö ny leviäst ku mahollisuus:))
mut gourmeettivat eilen kunnol..
(jatkuu
 
PstLiikkus
..jäi nii vähä tilaa noil loppusuukoilki,niin täältä löytyy :))
Semmost vaan,ett jos ny joskus yhteys oikeen tökkii..voi mul textviästinki pukata,ett ""henkis ollaan :))"",ei niit kukaan lue multa.Mut aika hyvin mä ""väkeni"" tunnen ku just olin sut vaihtanu sil toisel nimel,nii punk tempas luurein ku ettii omaans ja mun koneel soitti siihen..selatenhan sen pit nronsa ettii,ehkä se ois outo nimi huomion viäny,heh.Ei oo hlösuojaa mulkaan,ei..
Määs tän mukana suukkui lähetän sinne teil asti :))käys noutaan..
Hallauspussailut**smuiskui
 
Bobiparte
Hui sieltähän se olis sitten tullu se nimi , vaik tuskin se pal mittään ois sil sanonu. Ei se ihmetelly mitä RKS sit oli , vai sanoitko sinä , että rakennustyöläistenkeskusteluseurat . (nauraa kippurassa)
Ei mitään gourmettejä täällä . Eilen tein uudesta kaalista keittoa jauhelihan kanssa , ja sitä vielä tänään söin. Ei sitä oikei yhdelle ossaa laittaa. Huomenna on sitten niiten hiirujen kuskaaminen mikä minnekin ja kymmeneltä mun jalkojen dopleritutkimus. Vähän pakkaavat särkeä etureidet lenkin jälkeen ja se mun henki-kardiologi oli sitä mieltä , että katsotaan nyt sitten raajojen verenkiero. Vaik en mää tiedä kun siel lenkil ei säre.
On se vaan perhanan pitkäveteinen toi Nappi-filmi. Oon jo tuntitolkulla katellu ja se on vast Puolassa ja siitä pitää mennä viel Venäjälle häviämään.
Taitaa olla parasta mennä lenkille ja kattella loput illalla.
Pus moiskis.
 
Kyytiläises
Heh.
No voi jee,tos ny on yhen hengen etteen sapuskan vääntöö vaik kuin..:)).Mää yssin vaan munakokkelei &puurui..kyl joutus miäs grillil kipasta joka ilta mut raparperpiirast,vaniljaist vois sit kaffeen kans suaha tai vaik mustikkaista :)),tuo male ku ei palj muit päästäkään kauhan varteen tai sit ohjeita satelee..eipä tuo haittaa :)
joo,hoitelehan ny..ettei pipiks tuu..
Mul kans,heh,etureisi meinas tuol ku ""vanhan piti näyttää"" :)),ny pystyypi onnex askeltaa taas..
On se kiva sentään,ett vihertää vaikkei ny hikoilla viel saakaan..mut ehkä jussin korvilla,heh.
Liikkuvia suukkolaisii sinsuntän**
 
Uhkarohkia
Älä hitsissä sitä etureittäs säre , kyl jo lyhyemmätkin loikat saa piisata.Ai male on kova kokki , onks metusalem sit kans. Meiän hiirujen isi vasta kokki onkin , ain ihme sapuskoi tekemässä. Ne vaan syö milloin kukakin mihinkin aikaan , ihme juttu.
Jospa jussina jo tulis hikikin , vaikka minä nyt en just hikoo kuumassakaan . Saunassakin saan istua kauan ennen kuin hiki irtoo. Toi frouva se hikoo päästään heti jos jotain teköö. Menee kampaukset sekaisin.
Tänne on levinny ryssästä joku keltainen karkulaiskukka , joka valtaa kaikki alueet . Ihan niikuin pujo aikanaan . Marunakasvit tuli kans sieltä.Hyvä tipuille mut paha allergikoille.Muuten on niin vöheriää että .Siel luonnon helmassa vois vaikka mitä , mut siel on nyt märkä ja jumalattoman isoi etanoita ja hyttysiä.
Nyt yöpusustuksia helliä ja vähemmän helliä . Smaks !!
 
Toipuva
Sais kai tuota ""näyttämisen"" haluuki hillitä mut ku se pien hurmurki ain nii kaikkee ihailee ku toinen taitaa,heh,ja keksii.Mut enemmän mää siit väsyn ku tuo..
Nii,teil on se naapuriki lähempänä,ett sielt ain kaikkee...met vaan voita raiattiin aikanaan,kerto yx bussikuskiki kuinka hää salakuljetti frouvan margariinit penkkein alla.
Joo,tuol saunas..on se kivempi sen kiulun luo yleises hakeutua,saapi nakella kyselemättä :) kun istuu kauempana ain vähä joutuu kyseleen,voipiko heittää.
En oo paljo ehtiny,äsken kattelin ja samatki aika paljon..
Ny karkas taas aatos kun kuuntelin kun jotkut kraakkuvat alkoi valtavan metelin,mikähän mieles..suviyöt varmaan:)
mietinpä ""karannutta""...
Väliaikapusui,eiks semmoset osu ""välimaastoon"",missä sitte lienee...täytyy etsiskellä rauhallisest :) smaaakss
 
Yönkuuntelijas
(viel ne vaan kuoros kraakkuvat)
onkai se metuki mut son toisen puolen,sitkeitä,liikkuvia.
Ai,teil pieneliöitäki noita.Tääl ei ees viel hyttyikään,eivät kai tarkene vaik eilen +20,täälläki.
Just ku aattelin,ett hetki sit oli oikein ""leikkimieli"" pääl ja käsiki jo hakeutu silitteleen..:) nii sit hulvahti joku aalto silmiä painaan.No joku toinen kerta sit ku viime päivinä vaan värinään&surinaan nukahdellu..eikai sellanenkaan terveellist oo..Eihän?¿:)
ny lurppi silmät,ett teksti vaan sumuverhon läpi...
Vielä valveilla olevii huulten kuljetuksii ja tuoksuttelui ihoos pitkin...Smaiskunmuiskui**
 
Öinen
Kyl ne värinä surinat varmaan terveellisiä ovat . Ei kait sitä muuten jaksa flikat töissä killua. Mäse heräsin ja katoin jotta klo on jo huomenna , eli 01 ja mun mieleeni tuli , että käynpä kertomassa flikalle :
Kyllä oikeus ja kohtuus on , että saat nähdä minut ennen lähtöäsi Pendolinolla , eli jospa nyt matkalla systerin luo poikkean kaffelle. Ei se nyt niin perhanan pieni paikka voi olla , jottei se sitä kestäisi. Ja voithan sinä sanoa mun olevan vaikka henkivakuutusten myyjän.
Joku noist päivistä jälkeen sen eukkojen lähtösunnuntain ennen Jussia voitais tavata vaik jossain kaffebaaris niin näät mihin oot ryhtymässä (nauraa).Sit minä sinne Vaasaan ja vietän Jussin siel. Kaffellahan sit sovitaan muut jutut. On se nyt kumma kuinka täytät mun aatoksein . Tarttis sitä nyt vähän nukkua voimia keräten huomista varten , ai jaa, tänäänhän jo on ::))
Vaan kivoi aatoksiahan nuo ovat. Pusumäiskis !!
Pssst vielä kumminkin : Eiks sentään ois viksu idea , jooko ??Katso , et sinä noin vaan voi hypätä pää edellä seikkaileen , jos et ny vähän tiedä ja tunne. Nää täällä hyrräävät äijät nyt ei välttämättä ole suositeltavia tyttösille. (nauraa) . Paitsi minä tieteskin (nauraa)
Smack , öitä ja värillisiä unia !
 
Aamuöinen
Ja mää heräsin näin...ennen lintujaki :)) ainakaan ei kenkään heist ääntä kuulu..
Oh boy! Mites mun alamasumakkaran pudotuksen sit käy :)) viikossaki,heh vois saaha paljo aikaan..kyl tuo vaan ""fitnesil"" vähä meinaa heläjätä...
Eiköhän tuo muuten jotenki..onkai meilki tätä suojasta rantaviivaa aikalailla..ja kaunista kaffepaikkaa sen varrel :)) Aika jänskä ku vaik ny miten ollaan puhuttu ja sovittu nii ain mun mieli on tääl jonneki rantakaffilaan tai rantaseen sen tapaamisen sijottanu :)
mut kaapunnis on,heh, huanot pullat ja se yx neitoki harmaantuu kovaa vauhtii..
Onnex meil on kauniit paikkoi nii sää niist lummouvut ekkä mun makkaraisii yn muit hoksailekaan :))
aamuyöpusut**
 

Yhteistyössä