Talvehtimispaikat

  • Viestiketjun aloittaja Öises
  • Ensimmäinen viesti
Pstherääväs
Tuli vaan mieleen,ett onhan se sul aika koukkaus tänne ajella...ja viel enempi jos rantasta ajelee mut ""minkä ajassa häviää,sen kaunedes voittaa"" (onkohan tommonen sananpars)
Joo,älä sääkään ny kovin ala (tottumatomana?¿) valvoileen,voi tulla vaik pipiksi herkemmin ku univajetta...
*aamumuiskui viel ja kaffen kans myös**smacx
 
varhaisempi herännäinen
Heh , juku kello vasta seihtämän ja mää jo hereillä . Kyllä semmoinen sananlasku on , juu , ja ei se nyt autolla mitään. Kävellen tulis varmaan vähän äitiä ikävä. ;;))
Täälä sää on tosi tuhiseva . Uschhh. Mitähän sen pienimmän päälle panee , vaan kait siel ohjeet on. Ja sisällä kait ne jos sataa.
Pistämpä tuosta kaffeet tuleen niin rupee tuo harmaa osastokin aivojen puolella pelaamaan. Tukka ei ole harmaa. (nauraa sävytetysti)
Teemme sitten niin , pidetään sit vaik sovittuna.
Aamunmakuinen smaks !
 
odottava
Hommat hoidettu ja hiirot hoidossa . Kolmen jälkeen haettava pois ja sitten jotain syötävää niile tehtävä . Oikeestaan aika kivaakin.
Kyllä minä sitä ihanaa hetkeä odotan kun kätes hakeutuu hyväileen samoin kuin minunkin.Kärpänen varmaan pyörtyy onnesta ja suriisee voimakkaati . Jooko , kulta , sano joo.
Täytyy ihan hakeutua kukkia hoitaan kun niin aatos kiihottaa ja aiheuttaa vibroja.
Hups aatele keskellä aamupäivää tollaisia , hullu tää mies varmaan on.
Vaan illemmalla varmaan kuulen sinusta , smack
 
Liihottelevas
Heh,piti tutun tytön käydä vastaten kun kerran kohteliaasti kysyvät ""fingertipeist"" vai mist ""leikeist"" ny kysyvätkään..ties vaik siin oikeella vastauksel osallistus johkain arvontaan :))
Vuii ett,kivaa puuhaa sullaki huushollata niitten kans..kyl ne tykkää varmaan ku vaihteluu arkeen.
No,jos kurkit nii jotain saat munki työpäivän kulust tiätää,heh.Pakko ol ku maattelin jot nuo kohta lukee mun silmistäin ""elohiiren"" tykytyksen siellä niin..:)) kumma ""otus"" ku intaantu sykkiin kun sun viesteiski ""jälkiruuaks"" luin :))
heh,kärpäläinen sitähän ei tiiä mikä kainouden puuska iskee mut jos ois sun kätet kaverina nii..:)) omat ku jo tuntee,niitten liikkeet..Nohuh ku iltapväpuheet :))

Toivottasti sul meni kivast hiiruin kaa:))
musupuiskut**ja toisten päin kans
 
aupairi
Ensin tärkein , heh koetapa pitää käteni sun kämmenselältä pois , wautsi , oot aivan ihana. Et usko , mutta en ole ennen kokenutkaan. Tuo matkalainen (tulee huomenna kotio) on aina ollu melko pidättyväinen , juttelee kyllä mutta ei tee. No jokaiselle oikeutensa , eiks nii.
Ei nuo hiirulaiset tunnusta , mutta kyllä ne on lahjottu , niin kilttejä ovat . Syövät jopa kalaa . (kalapuikkoja)
Jalat ovat yes . Sanoi ultraääniukko että futaajan jalat. Vasen oli vähän heikompi . Oikean jalan laskimoissa kuulemma korjaamisen varaa (läpät skeidana) kun veri väärään suuntaan virtailee. Korjataan sitten , kun kuulen kauanko toipuminen vie , kun sinne Hispaniaan on lähettävä lokakuun alus.
Mää käyn katsomassa ja nauttimassa niist sormenjälistä. RKS smacks ! Hups, aivan kuin kukkat taas olisivat vettä saaneet . no onneks tulppaanei on vaan yx !! ::))
 
Suihkunraikas
No,just aattelin,ett suihku tuli tarpeeseen mut saa nähä tuleeko uus suihkuntarve,heh.Täytyy kai yrittää ettei ny kolmat...hups,lipsahti :)) joku ""villifiilis"" vaan tänäpänä,mut onhan tuos ny taukooki ollu...
Muuten,enhän ny mäkään toisten nähen oo ""sooloillu"",ei kai oo tullu mieleenkään,kenenkään.
-aasinsilta-
Samat ruokavaliot tuntuu hiiruilla olevan..jatkuuks viel huomenna aupairi?
Eiks tuo ny aika tosissaan otettavaaki oo tuo jalka homma..ettei pahene.Kuulostaa ainaki maalikkoiselle kaik ""virtaussuunnat"" ym.Ny mä miehii päivittelen:niin tuo maleki laskee,ett ei mitään operatjuunei ""hunöörikaudel"" (hiirus tietää joset sä :)
Taas se tapahtu,aatos katkes kiertoilmasuin etsintään :)
muiskupusut**(ja lisää jos löytyy ""karannu"")
 
hymyilevä
No heh , katsohan , het kekattiin jotain uutta ja uljasta kuin ratsuväki. Juu vielä huomenna tarttee sinne hoitopaikkaan viä , jotta aamuherätys on Se niitten faija tuloo yöllä kotio , joten annan sen nukkua aamulla , mutta sit se ottaa rintamavastuun.. Vaan on ne immeist tullu hulluksi kun vallan autolla ajaa . Kyllä ne ruuhkat tohon aikaan molemmilla kehillä on aivan kamalat.
Kyllä minä annan opereerata , ettei tuu haavoi nilkkaan ku veri ei pois pääse . Ei se ny mikään iso homma kait oo.
Pusustukset ! Pssst : mä meen viel lenkil.
 
Vähäreipas
Mäkin sentään vähän mut ihan hengästymiseen asti kuitenki,fillaroin..sentään vielä hiekkateitä sen verran,ett vähän tekemistä eteenpäin pääsyn kans..ravassa&seisaaltaan nii ihan sai hikikarpaloiki vähän.Mä ain vähä suren ku lumi lähtee..käy liika helpoks tuo taivallus ku ""rullaa"" vaan asfaltil.(muuten en lumen lähtöö sure,nykyään)
(no,ei tuo villifemi kans malta yön viettoon rauhottuu,sentään jätti jo kurkkimiset,tais olla ikävä vaik ""hussutteliki matkoihin aiemmin..
Jokos oot uuden terminaalin testannu..eiks sen voi vaik sokkona astella.
Mul taitaa olla resitenttiehtokaski jo selvillä :))
Hellitin sentään ton ""sooloilun""suhteen,varsinainen ""hoitopäivä"" kyl :)} puolin&toisin,vai..Tekisköhän mulleki hyvää lekurissa käynti,heh..vaik ny ""rauhottavii"" :)
oot sää reipas poika ku lenkkiiki ain:))
hmh,tän valosuuen keskel ny nukkuu...
 
Pstpusuttelija
Loppusuukottelut ny sit tääl ainaki...
Nii,onhan ny verhot mulla sentään mut se ei ain auta ku tietää,ett siel on valosta.
Mää sun lokakuista aloin ""sureen"" vaik ei oo nähtykään,heh..pöhkölikka (ois voinu kai jättää sanomattaki..)
yöpussailuisii &smacksei**
ps.ehkä teilki frouvan kaa teki hyvää etäisyys :)
muiskupusut
 
yöjuoksija
Oii , hienoo , pelkäsin jo et suutuit mun ""kevään kohinoihin"" mutta taidan odottaa niin jännittyneenä , että tahtoo mennä överiksi. Mutta parannan tapani.
En minä oikeastaan lenkkeilystä nauti ainakaan pimiällä (kello on muuten just yli 12) mutta pakko mikä pakko ja onhan se jälkeenpäin ihan kiva tunne ; sellainen tekemisen tunne.Siellä oli minun lisäkseni pari pupua ja siili ja joku raakkuja . On tää semmoinen Tuppukylä.
Ei meillä nyt frouvan kaa mitään muuta ole just nyt , kuin ei tule oikein kosketeltua , mutta muuten ihan normaalia juttelua . Näyttää toi siitä kärsivän , mutta kyllä hän solmuun on yhtä syyllinen kuin minä , kait :))
Tämmöisii aatoksii sitä heitellään yön selkään , pusustetaan ja halitaan . Smack!
 
pssst-viäl-ukko
En ole vielä sinne terminaaliin kerenny , kun en muutenkaan paljo bussilla ajele ; oon enämpi pendoliino-ihmisiä.
Älä huoli , se sooloilu on varsinkin nocturno ihan terveellistä. En mä osaa edes hävetä paitsi , että Sinä nyt olet ainoo jolle oon kertonut niin ja nää ziljoona muuta tääl linjoil. (nauraa) Nyt hyvätyötpusut .
 
Haaveratsastaja
Onhan se solistil aina parempi palkka kuin kuorolaisella , ja kait solisti sit laulaakin paremmin. Vaik ei Anu Hälvä ::))
Aamuhommat hoidettu ja hiiret hommissaan , aamulenkkikii tehty ja nyt saunaan . Frouvallekin tars keksii jotain ruokaa , mitäs jos HK, n sinistä . No ei kait senttä sano turkulainen.
Pitäisköhän meiän neuvvoo sitä ilee tuleen tänne jutteleen , niin sen ei tarvis niinpal niitä textarei lähettää. Vaan on se fingerborikin aika kaheli.
Näin unta sinusta ja hyvä ettei menny tulppaanitarhan hoitamiseksi. Kyl tuo äijä nyt surisee ja kohisee , varmaan aattelet.
Tuol on muuten yks muija ilmeiseti kun värkkää runon vaik mistä . Tuntuu vaan vähän sovinnaiselta. Mitäs jos pyydän siltä runoo itsensä tyydyttämisestä. ::))
Saunapuhtaat terkut pusuin kohta . Nyt oikeen perkeleelliset löylyt enste. Smakx! Psst viäl ! Oletko sinä se , jota tossa ketjussa yks meinaa oikeen tosissaan rakastella . Heh , pusssss.
 
kokki
Mää kävin hakemassa broilerinrintaa ja teen siitä kurrykanaa riisin kera. Se soitteli , jotta on kohta tulos, hmmm.
Nytkö se kesä tänne eteläänkin (palaya Helsinski ) vai onkohan tää joku häivähdys vaan.
Jaa muuten se runoilijahan voi olla vaik mieskin , mistäs sen tietää . Enpä enempää häirihe työpäivääsi , nähään kait ilalla. smxks ! On pusu puolaks , ei yhtään vokaalii . ::))
 
Nälkänen
Olipas keviät nakkikeittosapuskat työmaal,kurnasta meinaa,yhten müslisen otin ens hätään..vuui ku maistus kananrintaset:))
jaa mun täytyy niit ilei ja muit käyä kurkkiis.Mäkin yhteen Kalevalaketjuun talvisydännä riimittelin.Vaikkei se ny kesältä vielkään..meil on 10celciusta :(
Ei ne mua,heh,rakastele missään tarinas,mää vaan duunis ""värkkään"",heh.No en ny kuiteskaan tänäänkään..
Mää täs mietin,ett jossei ennen jussii lämpene,pitäsköhän mun tää lyhkänen ""vapputakki"" päälle ujuttaa..ku tuntuu nii kaikkiin miälenkiinnon herättävän...avoimimmat kehuu reilust,loput frouvat vilkuilee kateina :))heh,hyvä merkki kai sekin.
Mul oiski pväl ollu hiljasta aikaa vaik naputella mut linja oli n.2h poikki joka ""nettiin"".
Määs käyn kurkkiis itteni ajantasalle :)
palajanpa...
Currysil kätösil pusumuiskui**
 
Kurkkijas
Sullon frouvaki varmaan tullunna jo.Kyllä kelpaa ku kaik rintapalatki valmiina :)) mää vaan herkuttelen laiskimus ku muut laittaa mut kehun kyl nii hyväks,ett laittavat toisteki,heh.Eiku helppo kehuu kulinaarin :))ku tykkää.
En se mää tuol rustannu,mää en noit haapain värinöitä nii tarkast,ku vähä ""pitkästyn"" semmosen kuvaukseen :))(ei sais moittii kun jos toiset tykkää).Oishan mul tuol varsinaisel palstal,mut se ol vähä synkkää aikaa ja tekeleet sen mukasia,ei kovin ""mieltäylentävii"" mut helpotti kummast,kun viel kommentoivatki :)).Mut äläs mee mun tiätämättäin lukeen,heh,ku erehyt taas..:),annan vinkin jos oot menos,heh.Mut parempi ku ei niil päiväänsä synkistä.Ny on toinen miäli :))ja sääkin siel :))
Leirintäalueel muuten istuskelen,auringos ny just tarkenoo :))
Halimuiskui**ja pusui kans
 
PstLiihottajas
Siel on sulle ""tilaustyö"",heh,omanlaisensa..Ihan omas tarinas,tutun tytön kertomana,ett tunnistat :))
Mut ei tykkäis pölösmarkku ku se meinaa,ett tarinal pitää olla onnellinen loppu..(ja niin tykkään kyllä määki mut se osaa paremmin ku son koulunsa käyny siihen hommaan :)
Pusumuiskui korvaukseks***karmiasta tarinasta**smuiskis
 
kärpänen
Kiitos , olet ihana . Minä tässä nyt otan vähän tota sinitonikkaa jos vaikka tekis sovinnon frouvan kaa ja panis käden ""kummulle""
Ei kait siinä mitään järkee ole boikotoida , kun nyt kuiteskin loppuelämä yhes on viettäminen. Ja paremmalla syyllä , kun minulla nyt on sinut.
Aatelen niitä kaikkia ihania juttuja jota Jussin jälkeen kuiskimme toistemme korviin . Nami puss.
 
Reissumieles
Mä täs jo vähä tota seelinkimatkaa varten,vaatteit lirutan vesis..
Muuten,jos taas tän osotteen laskis käsistä.Voisin jonku vartin päästä laittaa uuden ku lähen liikkehelle...
Smaksis**
 
sininen mies
Wautsi , ihanaa, pian matkasi koittaa , onnea !
Juu paras kait on osoittenmuutos . Pusut ja muiskut , Smack !
Muuten Pariisittaret lähetti viestin , olivat kuulemma laskuuni syöneet upesti ja juoneet mualiman parasta samppanjaa. Odotan laskua jännityksellä .
 

Yhteistyössä