E
ekalle ostamassa...
Vieras
Näin hellepäivänä tuli jostain syystä mieleen talvikengät. Lähipiirin perheissä tavallinen hankinta talveksi on goretex-kengät+Kuomat, mutta aloin miettiä noiden goretexien tarpeellisuutta nähtyäni Elloksen kuvastossa huopavuoriset saappaat...Eikös ne olisi loskakeleillä goretexejä paremmat?? Ensimmäinen kävelytalvi tulossa, siksi kyselen...