Talvivaatteet pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öppiäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Öppiäinen

Jäsen
11.02.2005
153
0
16
Jokos te muut olette pesseet talvikamppeet ja pistäneet "kesäteloille"??
Mä oon toppavaatteet jo pessy ja osan kierrättäny eteenpäin sukulaismuksuille. (Siis ne jotka ei enää ens syksynä mahdu meidän muksuille. )Myssyjä ja tumppuja just ripustelin kuivumaan ulos, vähän ois tota pikkukampetta vielä pesukoneeseen menossa. On kyllän tosi hyvä toi käsipesuohjelma meidän koneessa just näitä myssyjä, lapasia ja villasukkia varten!!
Pikkuhiljaa saa sitten alkaa kaiveleen kesävaatetta esille ja tietty on kiva lähtee ostaan jotain uuttakin ;) Kesäsandaalit oon jo ostanu molemmille!

Kyllä mie jo toppavaatteet ja suurimman osan sukista ja lapasista olen laittanut kesäteloille,mutta vielä niitä tarvitaankin,tänä aamuna oli +2 astetta. Eilen itsekin ajelin pyörällä lapaset kädessä,eikä tullut yhtään liian lämmin... :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 11:05 vieras kirjoitti:
Aamulla oli yksi aste vain lämmintä. Pienillä on vielä toppahaalarit, isommat pärjää kevätasuilla ja fleecet välissä.

No ihan pienet on asia erikseen...tarttee olla vielä lämmintä päällä, jos ei liiku paljoa. Meidän 3.v tarkenee kyllä jo välikausihaalarilla, kalsarit on vielä jalassa tietty! Ja fleecemyssy päässä!

Yhteistyössä