Tämä nyt on kamala viesti ja sisältää kamalan kysymyksen, mihin ei varmaan kukaan vastaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MinniH
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

MinniH

Vieras
Eli olen nyt muutaman kerran käyttänyt sormeani pyllyvaossa, siis kun en ole pessyt sitä tunteihin. Niin se haisee sillai pikkasen likaisilta varpaanväleiltä. Joo olen joskus haistanut niitäkin. Ja kysymys kuuluu, kuuluuko peppuvaon haista vai onko minussa jotain vikaa? Miltä sinun peppuvakosi haisee, siis jos et ole pessyt vaikka 5-10 tuntiin?

Pesen pyllyni kakkimisen jälkeen eli mitään kakkaa siellä ei pitäisi olla ja pesen myös käteni kun olen käyttänyt sitä peppuvaossa ja anteeksi kaikille tästä kuvottavasta viestistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vätti Räsynyt;29207594:
No iho hikoilee ja se haisee.

Joo mä ajattelinkin, että varmasti johtuukin hikoilusta, mutten tiennyt et haisee varpaanvälille. Ei se peppuvako ole varmaankaan ihan hajuton muillakaan?

Mulle on aina ollu ihan itsestäänselvää, että vaot haisee. :D Siis onhan tuolla intiimialueella vaikka mitä bakteereita koko ajan (ja kuuluukin olla!), niin tottakai niistä noin tunkkasessa paikassa joku döfiskin muodostuu.

En ole nuuhkinut enkä aio nuuhkia, mutta järjellä ajatellen jos haisee varpaanväleiltä niin samanlaisia hautuvia paikkoja molemmat on. Jos iho hikoaa niin hiki ei pääse haihtumaan väleistä samalla tavalla kuin iholta muuten.

En uskalla testata mutta kai perse haisee perseelle.

No näin minäkin luulin. Mutta haisee siis likaisille varpaanväleille. Tai voi myös ajatella toisinpäin eli varpaanvälihiki haisee oikeesti perseelle!

En nyt oikein tiedä mitä ajatella. Kun kuitenkin likainen päänahka haisee yleensä talille. Kainalohiki sille perus hielle. Jalkahiki pistävälle sukkahielle. Mutta perse ja varpaanvälit yllättäen samalle!

Itse en hikoile juurikaan kainaloista ja jaloista. Varpaanvälit jos on pitempään pesemättä alkaa kyllä haisemaan, vaikka en ole tainnut pitkään aikaan niitä haistella, mutta haju on kyllä hyvin muistissa.

Yhteistyössä