A
AUTTAKAA
Vieras
Tottakai kaikki on suhteellista, mutta ei pidä aliarvioida 2-vuotiaan uhmakkaan vaikutusta! Tänään vaikeudet alkoivat iltapäivästä, ja jatkuivat äskeiseen lapsen nukahtamiseen asti! Tyttö itki/marisi käytännössä tuntitolkulla, esim. jos ei jotain saanut tehdä, niin alkoi meteli. Minä en enää tiedä mitä pitäisi ajatella, mutta minua ei niinkään haittaa se lapsen möykkä, vaan enemmänkin se, mitä naapurit ajattelevat tuosta jatkuvasta möykästä! On siis alkanut mennä siihen, että yritän aika kirein konstein saada lapsen sulkemaan välittömästi suunsa, jotta naapurit eivät ihmettele mitä täällä on tekeillä, vaikka mitään muuta ei olekaan tekeillä kuin uhmaikäisen uhmakohtaukset, mutta minä stressaan niistä niin älyttömästi, etten osaa varmaankaan niitä kohtauksia oikein "hoitaa", vaan tosiaan yritän vain saada lapsen hiljenemään HETI. Ei ole kukaan koskaan valittanut metelistä, että siksi en pelkää, mutta ihan järjellä ajateltuna vähänväliä itkeminen tuskin kuulostaa ihan normaalilta ihmisistä, jotka eivät tiedä mistä on kyse.