Tämä olisi pitänyt nähdä! :laugh:

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja genree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

genree

Jäsen
08.05.2009
224
0
16
Ukko ajaa autoa työkseen ja oli tänään tekemäs muutoa helsinkiin paketti-autolla. Kun autossa oli tavaraa niin oli juuri ja juuri päässyt porttikongista sisään, tilaa porttikongiin ja auton välillä oli ollut 2 senttiä. Kun auto oli tyhjä tavaroista niin auto "nousi" 10 senttiä, eli auto ei enää mahtunut porttikongista ulos. Samalla hetkellä naapurissa loppui vapaaseurakuntalaisten kokous, niin ukko pyys niitä apuun... Niitä oli mennyt 18 sinne pakettiautoon, niin painoa oli tullut sen verran että pakettiauto oli taas mahtunu kongista ulos... :laugh:
 
Mun miehelle kävi samalla lailla kun vielä ajoi kuorma-autoa :D Ei vaan ollut vapaaseurakuntalaisia avustamassa, vaan piti lastata kamat takasin autoon ja purkaa se uudestaan sieltä kadulta... Varmaan ketutti :D
 

Yhteistyössä