Tämä palata on pahan olon keskittymä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Tämä on sen sisäisen ahdistuksen tiivistymä. Joskus en niin selvästi havainnut sitä, vaan osallistuin paljon itsekin. Kerroin auliisti, minkäkokoinen mies ei ole mies ensinkään, tulin jakamaan mielipiteeni omenavartaloisen asuvalinnasta. Minua hermostutti muka niin tietävän kirjoitusvirheet.

Luin myös paljon sellaista mikä aiheutti pahaa oloa minulle itselleni. Tunsin selittämättömän vihlaisevan tunteen vatsanpohjassa, kun luin määrittelyt siitä, millainen nainen on hyvä ja riittävä. Luin siitä, mitkä piirteet tekevät ihmisestä kelpaamattoman. Rako hampaiden välissä ta vääränlainen leuka.

Nyt jokin minussa on muuttunut. Luen edelleen, mutta en enää kommentoikaan. Ärsyynnyn, mutta sitten ajattelen, että se sama vihlonta vatsanpohjassa siirtyy seuraavalle, jos sanon vihaisia ja pahoja asioita. En enää haluakaan entistä kurjempaa oloa sille, jolla se on, enkä haluakaan viedä onnea toiselta. Kun luen jotain, mistä tulen murheelliseksi, tyydyn sanomaan itselleni, että tämä on pahan olon keskus, tämäpä kurjaa.

Samalla tavalla ajattelen toisinaan, mutta toisinaan tuntuu että täällä on vain pelkästään positiiviisia asioita. Ja jätän ennemmin vastaamatta kun vastaan ilkeästi.

Samaa mieltä. ilmeisesti monilla paha olla , tai ovat sellaisia päällepäin hyväntahtoisia, mutta tulevat sitten tänne purkamaan oloaan. Sitten on niitä joilla varmaan itseluottamus nolla ,ja täällä tarvii egoaan erinomaisuudellaan kohottaa. Kävin täällä vuosia sitten aktiivisesti ja lopetin kun huomasin ettei täällä olo parane. Jäin työttömäksi ja nyt olen käynyt välillä katsomassa mikä meininki. Yhtä huono.

Yhteistyössä