Tämän biisin vuoksi Twilight on niin ihku!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Ihme leffa oikeesti, kun sen eka kerran katoin olin aluksi et voi ei mikä leffa, mut sit sen tunnelma oli vaan niin hyvä, siihen baseball-kohtaukseen asti, se oli niin hölmö ja sopimaton jotenkin, mut sit tää biisi, niin voi auts. :heart: :heart: :heart:

http://www.youtube.com/watch?v=IoBoeg-oyBA

Eikä pelkkä biisi, vaan kaikki muukin, kun luet kirjat!!!!!!!!!!!!! :) Meitä on täysi joukko hurahtaneita virallinen twilight pino vol 3 osastolla, että sinne vaan lueskelemaan, ett miksi juuri meistä tää saaga on ollut ja tulee olemaan in ja must ja kaikkea muuta!!!!!!!!!!!!!! Ja ollaan hurahduttu kirjojen lisäksi myös elokuviin. :)

Joo ja pakko vielä korjata, eli ei se baseball-kohtaus nyt onnistunut sitä elokuvan tunnelmaa pilaamaan, se vaan jotenkin oli irrallisen oloinen mun mielestä. Mulla on niin pitkä lista kirjoja luettavana, että joskus sitten ehkä luen näitäkin...

Tämäpä juuri... <monen mielestä leffat on ollut täyttä pas....., mutta kirjat aivan mielettömät. Itse olen niin hurahtanut kirjoihin, ett leffoistakin on tullut elintärkeät, että saan henkilöille kasvot. Ja jos jollain on ollut joskus kipeä rakkaus ja ihana ystävyys mieheen, muttei muita tunteita, niin uusikuu kirja on parhain herättämään ne haavat henkiin. Ja eritoten suosittelen lukemaan kaikki kirjat, varsinkin viimeisen, johon kaikki tämä kulmonoituu ja päättyy, toivottavasti vain toistaiseksi. (joku täällä yhä toivoo kirjoille jatkoa, vaikka saagan piti päättyä)

Alkuperäinen kirjoittaja nihh:
tutustukaa mieluummin sarjaan True Blood. ei oo niin paljon teiniangstii

Se päänäyttelijä muija on NIIN

a) huono näyttelijä
b) erikoisen näköinen
c) puhuu jäätävää etelävaltioitten murretta

etten todellakaan kyennyt katsomaan kuin yhden jakson. Ihan hirveetä ku yks näyttelijä pilaa koko sopan. Se on kiva, ettei päänäyttelijä ole mikään kansikuvatyttö, mutta noi edellämainitut tekijät summattuna tekee kokonaisuudesta niin vastenmielisen että YÖK.

Siksi onkin helppo ehkä nuoremman samaistua twilight näyttelijä <kristen stewartiin. Koska hän on toki kaunis, muttei täydellinen, kömpelyyksineen yms.... Kirja antaa ihanasti ymmärtää, että hän on kömpelö, ei-liikunnallinen tavis-tyttö. <luulen, ett se on osasyy kirjan huimaan suosioon. Kaunis, komea vampyyri rakastuu tavalliseen teinityttöön.

mutta se murrehan teki koko sarjasta niin mahtavan kun ei oo ees yritetty tehdä sliipattui hollywood-teinejä vaan on rumia ja kamalalla murteella puhuvia perämaan juntteja :D :D

mut oli se twiligthki ihan jees.kirjoi en oo lukenut vielä

Jos joku haluaa elokuvamusiikin, niin you tubesta varmaan löytyy, twilight- the score nimellä kaikki musiikit. Suosittelen lämpimästi. Ihanaa, rentouttavaa, kananlihalle saavaa musiikki. Löytyy myös tuo Bella lullaBY, joka on Carter Burwellin käsialaa.

Yhteistyössä