tämän kevät kesän farmilaiset telkkarissa ovat ihan outoa porukkaa

viisikymppinen isoäiti

Tunnettu jäsen
27.04.2012
33 333
2 849
113
ohjelma on ollut alusta loppuun samaa marinaa, liika töitä, liian vähän ruokaa. liian vähä sitä ja liian vähä tätä.
Mitä sitä litten lähtee mukaan tällaiseen ohjelmaan, jos ei kestä tuota, vaan täytyy vaan marista. niin pysyy
tusivulle

JUURI NYT: Koiran aamulenkitys päättyi karmeasti Oulussa – "Näin helpostiko ihminen kuolee?"

TV & ELOKUVAT
Farmi Suomen finaalikolmikko selvillä – kotimatkalle joutunut Minttu Kaulanen latasi kameroille suorat sanat
Minttu Kaulanen putosi täpärästi finaalikolmikosta hävittyään kaksintaistelun Sauli Koskiselle.
JAA
KOMMENTIT

Farmin finaalikolmikko selvillä! Michele Myrphy-Kaulanen putosi kärkikahinoista loppumetreillä

0:12

-2:11

Iida Tani
30.5. 20:13
Tämän viikon Farmi Suomi -jaksossa selvisi kilpailun finaalikolmikko. Voitosta taistelevat Sauli Koskinen, Timo Lavikainen ja Mikael Jungner. Semifinaalijaksossa tiukka kaksintaistelu käytiin Saulin ja Michele ”Minttu” Myrphy-Kaulasen kesken. Tasaväkinen kirveenheittokisa päättyi Saulin voittoon.
– Valitettavasti mua ei harmita yhtään lähteä kotiin. Mua ei myöskään harmita tulla tänne suihkunraikkaana takasin tapaamaan näitä jäljelle jääneitä finalisteja. Mulla on niin vapaa ja loistava fiilis just nyt, Minttu pohti kameroille putoamisensa jälkeen.
– Tuossa kirmasin nurmikolla ja huusin, että mä oon vapaa, vihdoinkin, kuukauden jälkeen! Ja oon vapaa vielä siten, että en luovuttanut, sluibaillut, tein kaikkeni, parhaani, hitosti duunia. Mä annoin kisan, mikä oli tosi tasaväkinen sekä hyvä ja mä voin lähteä täysin pystypäin kotiin – ajatteli kuka hyvänsä, mitä hyvänsä, hän jatkoi.
Saulista tuli Mintulle kilpailun aikana läheinen. KUVA: ALPERTTI RIESKJARVI RUOSTE PRODUCTIONS
Minttua ei harmita edes se, että kisan palkinto eli 30 000 euroa meni täpärästi ohi suun.
– Olen ajatellut koko kisan pelkkää kotia. Se oli mulle suurin voitto, että pääsisin kotiin. Toki samaan aikaan oli supermahtava näyttää Suomen kansalle, etten oo mikään tyhjäpää, että kyllä mä osaan. Paras nainen ja neljäs kisaaja kolmestatoista on aika hyvä. Mutta mun voittopalkinto ei ole finaalissa, vaan mun voittopalkinto on ne rakkaat siellä kotona ja sinne ollaan lähdössä, Minttu muistutti.
MAINOS (TEKSTI JATKUU ALLA)

MAINOS PÄÄTTYY
– Kun mä saan tähän vähän aikaa etäisyyttä, tiedän, että mulle jää ikävä pysähtymistä, eläimiä, koko aikaista ulkona tekemistä, pienemmällä toimeen tulemista, ja sitä, mitä olen kokenut näiden ihmisten kanssa. Vaikka välillä oli kolmenkin metrin pituinen tatti otsassa ja ärsytti jossain ihmisessä jokin piirre, niin mä veikkaan, että olen tehnyt heille samaa, hän pohti.
Minttu Kaulasta ei harmittanut hävitä Sauli Koskiselle.
Minttu kertoi tulleensa kisan aikana läheisimmäksi Pia Nykäsen ja hänet kaksintaistelussa niukasti päihittäneen Sauli Koskisen kanssa.

– He ovat mun kohokohdat ja läheisimmät ihmiset.
Kuukauden kestäneen Farmi-matkansa aikana Minttu oppi eniten itsestään.
– Siitä, että nautin tosi pienistä asioista. Nautin myös siitä, että mulle ei esimerkiksi puhelimen välityksellä tule ärsykkeitä koko ajan, ja mä opin sen, että kun mulla on rauha ja pistän sen ajan johonkin muuhun, niin mä oon hiivatin tehokas muija!

. kumma kun rahaakin on liikaa kun tuo 30 000 ei tunnu oikeesti ketään kiinnostavan.

Miten olen ymmärtänyt, että kaikissa noissa "tosi"teevee jutuissa osallistujille sanellaan vuorosanoja ja määrätään miten pitää käyttäytyä ja että jälkikäteen ei saa paljastaa mitä oikeasti tapahtui.

Ja onhan se ymmärrettävää. Jos kaikki ois tuikitavallisia eikä syntyisi mitään kärhämää tai melua ni tylsähän ohjelma olisi eikä kukaan jaksaisi katsoa.

Vai jaksaisiko? Mä kyllä tykkään katsoa näitäkin vaikkei näissä oikeastaan tapahdu yhtään mitään.

Miten olen ymmärtänyt, että kaikissa noissa "tosi"teevee jutuissa osallistujille sanellaan vuorosanoja ja määrätään miten pitää käyttäytyä ja että jälkikäteen ei saa paljastaa mitä oikeasti tapahtui.

Ja onhan se ymmärrettävää. Jos kaikki ois tuikitavallisia eikä syntyisi mitään kärhämää tai melua ni tylsähän ohjelma olisi eikä kukaan jaksaisi katsoa.

Vai jaksaisiko? Mä kyllä tykkään katsoa näitäkin vaikkei näissä oikeastaan tapahdu yhtään mitään.

mutta eihän niihin ole pakko lähtee, ja tuskin käsketään valittamaan siitä, miten haluaa jo pois. ensimmäiset valitti jo kolmannessa jaksossa

mutta eihän niihin ole pakko lähtee, ja tuskin käsketään valittamaan siitä, miten haluaa jo pois. ensimmäiset valitti jo kolmannessa jaksossa

Eikun luulen, että tuottava taho on käskenyt valittamaan. -ja mistäs me tiedetään, vaikka "kisaan" olisi alunperin kyselty tyyppejä jotka ovat valmiit lähtemään ei voittajana just tuohon tyyliin kuin mitä Minttu. Onhan hullua tuossa vaiheessa luovuttaa. Kolkyt tonnia on kuitenkin kolkyt tonnia.

Eikun luulen, että tuottava taho on käskenyt valittamaan. -ja mistäs me tiedetään, vaikka "kisaan" olisi alunperin kyselty tyyppejä jotka ovat valmiit lähtemään ei voittajana just tuohon tyyliin kuin mitä Minttu. Onhan hullua tuossa vaiheessa luovuttaa. Kolkyt tonnia on kuitenkin kolkyt tonnia.
onhan se toki mahdollista, että voitto on pedattu jo valmiiksi jollekin

Yhteistyössä