Tämän päivän ja illan vielä löhöilen, huomenna alkaa Uusi ELÄMÄ :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Innokas karppaaja-aloittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Innokas karppaaja-aloittelija

Vieras
Ai miks vasta huomenna? koska a) kaapit notkuaa hiilaripitoisia herkkuja ja ekologisena ihmisenä haluan että ne syödään eikä heitetä pois. Kolmelle lapselle tuo määrä olisi kamala joten minun täytyy auttaa
b) mies lähtee päivällä keikalle je tulee vasta joskus yöllä, saadaan siis olla ihan RAUHASSA .. ei siinä että mies nyt mitenkään estäisi kotonaollessaan tätä rauhassa olemista mutta ihan kiva olla lasten kans välillä keskenäänkin :)

Huomenna sit karppauseväät ja lenkille. Muuta ei viiti heti ekalle päivälle suunnitellakaan. Kunhan saa tuon ruokavalion käyntiin.

Ai niin, on mulla valmiina ainekset huomisen & ylihuomisen ruokiin, teen salaattia ja jauhelihapihvejä sekä katkarapukeittoa :)

Minullakin alkoi uusi elämä :). Vähähiilihydraattisella jatkan taas + kuntoilua :). Onnea sulle uuden elämän aloittamiseen! :heart:

Tsemppii sullekin :)

Mietin että pitäskö ihan rekkautua tuonne karppaus.infoon ...
lasketko sä kaloreita? Mulla hyviä kokemuksia kalorilaskuri.fi:stä mutta toisaalta, liika laskeminen ja "nippelitietoihin" jumittuminen saa helposti aikaan kyllästymisen fiiliksiä.....

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen kirj.;22791808:
Tsemppii sullekin :)

Mietin että pitäskö ihan rekkautua tuonne karppaus.infoon ...
lasketko sä kaloreita? Mulla hyviä kokemuksia kalorilaskuri.fi:stä mutta toisaalta, liika laskeminen ja "nippelitietoihin" jumittuminen saa helposti aikaan kyllästymisen fiiliksiä.....

Se on hyvä ja tarkoitus oli että alan laskemaan. Mutta päätin toistaiseksi aloittaa ilman laskemista. Fiiliksen mukaan menen kun kuntoilukin on alkanut, enkä stressaa liikaa. Rekkaa itsesi sinne, se voikin tuoda motivaatiota lisää ja sieltä varmasti saa kannustusta jne :D.

Tsemppiä! Mulla alkoi jo torstaina, mutta sitä ennen olin mässännyt jo monta viikkoa että olikin aika jo ryhdistäytyä. En karppaa vielä kun en ole kunnolla perehtynyt siihen, mutta en vaan enää mässää ja pyrin syömään terveellisesti ja säännöllisesti. Sekä liikkumaan. Viime vuonna 2.1 lopetin tupakanpolton ja siitä seuranneet 10kg saa nyt lähteä.

Mulla alkoi kaloreiden laskeminen tiistaina. Eilen meni syöminen hieman överiksi, kun piti napsia karkkia miehen karkkipussista ja tehtiin pitsaa. No yks päivä ei haittaa ja onneksi nyt ei ole pitkään aikaan tulossa mitään juhlapäiviä.

Yhteistyössä