Tämän talon emäntä meni nyt ilta lakkoon!!

21.07.2008
723
0
16
Mä en tee enää yhtään mitään!! En anna mtn,en komenna mtn,en auta missään,en ees neuvo mistä löytävät unilelunsa mitkä ovat itte viskoneet pisin huushollia. Mä menen lakkoon! Painun suihkuun ja vittu vaikka seistä törötän siinä kuuman veen alla,että isäntä kerkii laittaa muksut maate ja sit ku on kämpäs hiljasta hiivin jääkaapille ja perkele mähän korkkaan sen siiderin mitä oon jemmannu siellä jo ties kuin kauan! Ja jos yön aikana saahaan jonkinlaista tyydyttävää sopimusta aikaiseksi,voin harkita lopettavani lakkoilun :headwall: :kieh:

Enkä muuten korjaa noita iltapala vehkeitä takasin jääkaappiin *huomasin vasta et on vieläki pöyällä* Ja haimpa sen siiderinki ennen ku pääsis suihkuun *suksii pesulle pärräämään sala pullon kera* :kieh: :laugh:

mieki liityn :D vaan kuka miut pessee, kuka tekee tuon ruuan valamiiksi ja kuka miut nukuttaa? :o

neiti on yökylässä isovanhempien luona jotenka mieki voisin korkata mutta ei vaan voi |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja nurina:
Mä en tee enää yhtään mitään!! En anna mtn,en komenna mtn,en auta missään,en ees neuvo mistä löytävät unilelunsa mitkä ovat itte viskoneet pisin huushollia. Mä menen lakkoon! Painun suihkuun ja vittu vaikka seistä törötän siinä kuuman veen alla,että isäntä kerkii laittaa muksut maate ja sit ku on kämpäs hiljasta hiivin jääkaapille ja perkele mähän korkkaan sen siiderin mitä oon jemmannu siellä jo ties kuin kauan! Ja jos yön aikana saahaan jonkinlaista tyydyttävää sopimusta aikaiseksi,voin harkita lopettavani lakkoilun :headwall: :kieh:

Go sister go! Zemii!

Alkuperäinen kirjoittaja terveystarkastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
:hug: .Se on semmosta tää elämä. Äitinä olo ei oo helppoo. :hug: :hug:

Ja tämän talon isäntä saa huomata sen kanssa nyt.

Liikalihavuus aiheuttaa aggressioita, Näin tänään varmaan 135kg painavan tantan.

:o Minä kuule jos tästä vielä laihdutan niin nahka vain jää :kieh:

Mää karjahin tossa puoli tuntia sitte, että tämä baari on kiinni, lähtekään meneen. Pupelsivat ja pupelsivat iltapalaansa niin kauan ja niin suurella mekkalalla Hippo-lehtineen, Aku-Ankkoineen, tappeluineen... Meni kattilallinen puuroa ja 10 korvapuustia. Ja nyt ne nukkuu. :o

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Vai lakkoon... Mutta nuohan on teidänhomia :kieh: :saint: Mitä oikein kuvittelitte kun mukusja teítte? :whistle: :xmas:

Mitäs helevettiä mä sitten tuolla ukolla teen,jossen saa kerran kuussa lakkoilla ja sysätä sille NUKUTUS rumbaa?? Mä ku kuiten palvelin vielä suihkut ja iltapalat ja hampupyykit... :headwall: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja terveystarkastaja:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäreä äitikans:
Alkuperäinen kirjoittaja mymmyryy:
:hug: .Se on semmosta tää elämä. Äitinä olo ei oo helppoo. :hug: :hug:

Ja tämän talon isäntä saa huomata sen kanssa nyt.

Liikalihavuus aiheuttaa aggressioita, Näin tänään varmaan 135kg painavan tantan.

No tämäpä ei nyt taas päde yhtään tähän lakkoilijaan. Nimim.45kg *lälläslää* Pääsimpähä sanomaa *näyttää kieltä* :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja nurina:
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Vai lakkoon... Mutta nuohan on teidänhomia :kieh: :saint: Mitä oikein kuvittelitte kun mukusja teítte? :whistle: :xmas:

Mitäs helevettiä mä sitten tuolla ukolla teen,jossen saa kerran kuussa lakkoilla ja sysätä sille NUKUTUS rumbaa?? Mä ku kuiten palvelin vielä suihkut ja iltapalat ja hampupyykit... :headwall: :kieh:

No kerran kuussa käy B)
Ja mihin sitä ukkoa tarvii... :whistle:

Yhteistyössä