Tammikuun 2014 masuasukit

  • Viestiketjun aloittaja Minzey
  • Ensimmäinen viesti
Minzey
Päätin nyt tehdä tämän topicin jo vaikka minulla ja monella muulla joilla LA on/olisi tammikuussa eivät sitä vielä joko tiedä tai halua vielä ajatella asiaa, koska raskaus on niin alussa, mutta minä olen vain niin innoissani sillä tein plussaa juuri tänään aamulla kun menkat piti alkaa eilen ja olimme mieheni kanssa tarkasti laskeneet ovulaation ja yrittäneet nyt juuri tammikuulle saada laskettua aikaa ja näyttää kovasti siltä että nyt tärppäsi heti ekalla yrityksellä.

Viimeiset menkat oli 1.4 ja ovulaatio 15.4 ja nyt 29.4 piti alkaa menkat, joten laskureiden mukaan LA olisi 6.1.2014 ja viikkoja nyt 4+1

Tänne vaan kirjoittelemaan sitten kun haluaa/huomaa että LA on tammikuussa :) Itse kirjoittelin pari vuotta sitten esikoiseni masu aikana ja oli itsestä mukava kun oli muita juuri samassa tilanteessa olevia :)


Lisäys 12.05.2013
Soitettu neuvolaan ja varattu aika 6.6 eka neuvola :)

Nimimerkki(ikä)......................Monesko lapsi.........................LA

Minzey(21)............................Toinen(2011)........................6.1
 
Viimeksi muokattu:
pienijii
moikka! mä plussasin 19.5.2013. :) LA on siis 19. tammikuuta! oon ite nyt vielä 18 vuotias, mutta esikoisen synnyttyä 19 vuotias. nyt siis viikoilla 17+3 . mitäs sinnepäin kuuluu? :)
 

Yhteistyössä