Tammiodottajia Kuopiossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja New in town
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

New in town

Vieras
Moi ja hei!

onko teitä potentiaalisia tammimammoja Kuopion seudulta kuulolla? Olen juuri vastikään paikkakunnalle muuttanut, raskausviikkoja 35+5 (la 23.1.), eikä miehen lisäksi ketään tuttuja. Olipa kuulkaa raskasta muuttaa täs vaiheessa, vaikka toisaalta ei kyllä tarvinnut pakkaamisen lisäksi paljon muuta tehdä kuin osoitella, että minne mitäkin kannetaan!

Kaipaisin kokemusperäistä infoa siitä miten Kuopiossa/KYSissä asiat hoidetaan. Olin tosi pettynyt, kun esim. synnärille ei päässyt tutustumaan olleskaan, ja synnytysvalmennuskin on pelkkä parin tunnin luento, sekin vasta 14.1., saas nähdä keretäänkö siihen...

Juu, täällä kuopiolainen tammimamma ilmoittautuu! Tammikuulaisten ketjussa taitaa tosiaan olla meitä muitakin.

Itsellä la 9.1. ja hirveesti ei ole KYS:istä kokemusta, kun ensimmäinen tulossa, mutta ehkä osaan auttaa joissain muissa Kuopio-aiheisissa asioissa:)

Niin, onko tietoa järjestetäänkö Kuopiossa koko- ja synnytystapa-arviointeja ym.? Kävin täällä jo ensimmäisessä neuvolassani muuton jälkeen, ja samoin 36:nnen viikon lääkärissä, mutta olin kai muutosta ja uusista ympyröistä niin hämmennyksissäni, etten huomannut kaikkea kysellä. Täytynee laatia seuraavalle käynnille jonkinmoista listaa kysymyksistä, olen tullut niin huonomuistiseksikin tämän kaiken uuden ja ihanan keskellä =)

Yhteistyössä