Tämmöisen haluan! Reppuimuri....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kissimi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kissimi

Aktiivinen jäsen
04.10.2012
1 284
2
36
Tajusin miksi mä vihaan imurointia. No, se on ärsyttävää kun suutin kolisee joka paikkaan ja tavaroita pitää siirtää, mutta kaikkien ärsyttävintä on se sen imurin perässä vetäminen. Tämmöisen (no, eri malli) näin eilen töissä, ja meni näköjään puoli vuorokautta ennen kuin välähti, että tämmösen mä tarvitsisin. Niin meilläkin vois olla joskus pölytöntä....

backpack-vacuum.jpg

Oma imiuri rinkassa vois kuumentua vähän ikävästi.... Mutta noita reppuja kun on vähän joka lähtöön niin ehken tuomitse ennen kokeilemista :D

Robotti-imuri olis ihan kiva, mutta ei se kumminkaan pääse kaikkialle ja joutuu siltikin siirtelemään tavaroita ja huonekaluja... Sitä paitsi vähän (vähän enemmänkin) turhan kalliita ovat

Tollasta käytettiin meillä töissä, hiostaa selän ihan märäksi, painaa hartioita ja kumartuminen yms on tosi hankalaa kun reppu valahtaa niskaan.
Johtoon myös kompastelee helposti ja kaiken kaikkiaan aikaa tuollasen kanssa suhaamisen menee paljon kauemmin kun normi imurin.

Että ei se niin kätsy ole vaikka äkkiseltään luulisi :)

Mä käytin kaverin keskuspölynimuria ja se oli ihanan helppo ja kätevä kun oli pelkkä letku, ei tarvinnu mitään mööpeliä vetää perässä, ei kantaa selässä eikä johto loppunut kesken.

Yhteistyössä