Tämmönen mies mulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjooj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jjooj

Vieras
Kerrompa teille mun miehestä ja olen aivan varma että kun luet tämän alkaa oma mies tuntua aika ihanalta. Mun mies odottaa että ehdin joka päivä tehdä kaikki kotihommat sillä aikaa kun on töissä ja jos en tee niin huutaa miten laiska ja paska akka olen. Joo ehtisin kyllä muuten mutta lapset 1kk ja 2vee vie aika paljon aikaa.. Vauva on huono nukkumaan ja huutaa paljon. Viimeksi sain nukuttua kunnolla sairaalassa kun vauva syntyi, mies ei auta vauvan hoidossa yhtään, vuorokauden aikana hoitaa (=pitää sylissä) vauvaa max 10min. Mies näkee että olen väsynyt ja huomaa että pinnani on kireällä lasten kanssa mutta ei auta, ja olen myös pyytänyt että auttaisi että saisin levättyä ennen kuin tulee totaalinen burn out, mutta ei... Mies haukkuu minua laiskaksi tyhmäksi läskiperseeksi ja tänään kun näki että itkin väsyneenä huutavan vauvan kanssa niin käveli vaan ohi ja tuhahti että idiootti. Jep, sitä minä olenkin kun olen kattonut tuota kusipäätä näinkin kauan.. En kato enää. Huomenna sanon sille suorat sanat, otan lapseni ja häivyn.Niih.

Ei varmaan auta yhtään, mutta mies on varmaan ollu tollanen jo ennen lasten syntymää? Että ei tullu mieleen jo aiemmin pistää lusikat jakoon...? Jälkiviisaus = parasta viisautta...

Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
Ei varmaan auta yhtään, mutta mies on varmaan ollu tollanen jo ennen lasten syntymää? Että ei tullu mieleen jo aiemmin pistää lusikat jakoon...? Jälkiviisaus = parasta viisautta...

Itse asiassa ei ollut ennen esikoista tommenen, vaan just mahtava mies, oli kyllä niin ihana ja perfekt, ja esikoista hoiti kyllä kun oli vauva..

Jotkut miehet vaan on ihan helvetin dominoivia ja saa naisen uskomaan miten huonoja/rumia/tyhmiä ne muka on. Mutta tosiaan, pakkaisin sinuna kamat helvetin nopeesti, vaikka helppohan se on taas ulkopuolisen sanoa! Toivottavasti vielä alat kunnioittamaan itseäs ja lähdet sen äijän luota helvetin nopeasti.

ja piti toikin lisätä, että just tollaset ihmiset kun tää ap:n ukko on, niin ei varmaan todellakaan aina oo ollut tollanen vaan just päinvastoin. Antanu varmaan niin hyvän kuvan itestää ku vaan ikinä pystyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Pantteri:
Joo hei, alat pakkaan heti, ja kun mies kysyy "No mikä nyt", niin tokaset "Mieti sitä, lantasäkki".

:D Tämä on hyvä!

Tsemppiä aapeelle! :hug: Aivan hirveä on miehesi kyllä! Ei tuommoista kohtelua kenenkään tarvitse kestää.

olen sanonut miehelle aikaisemmin että jos asiat ei muutu niin lähden.. aina on hetken ollu taas niin unelmamiestä että....mutta nopeasti se loppuu..
mutta nyt mun mitta on täynnä,tekis tai sanois äijä mitä vaan niiin lähden silti

Mikä niissä kotihommissa on niin vaikeaa? Ruoka, pyykit, vähän siivousta. Ja jos oot läski, niin laihduta, eli syö vähemmän. Oon ite mies ja teen tuon kaiken ihan mielelläni. Vaimo töissä ja minä kotona. Ja joka päivä vielä kerkiän hieroa ja helliä vaimoani. Ja tuon ruuan lautasella eteen. Et vaan osaa tai halua. Ja miehes ei tykkää susta. Kumman syy. Puhukaa tai erotkaa. piste ja peesaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Perfekt:
Mikä niissä kotihommissa on niin vaikeaa? Ruoka, pyykit, vähän siivousta. Ja jos oot läski, niin laihduta, eli syö vähemmän. Oon ite mies ja teen tuon kaiken ihan mielelläni. Vaimo töissä ja minä kotona. Ja joka päivä vielä kerkiän hieroa ja helliä vaimoani. Ja tuon ruuan lautasella eteen. Et vaan osaa tai halua. Ja miehes ei tykkää susta. Kumman syy. Puhukaa tai erotkaa. piste ja peesaan.

ÄLÄ NYT VAAN HELLI PILOILLE!!!!! Joku roti pitää sentään olla.

niinno jos mulla olis 1kk ikänen vauva, ni kotihommat olis varmaa viimiseks mielessä.. tottakai jotain vois tehdä, mut oottaisin kyllä että mua autettais, jos se lapsikin olis "autettu" alulle.. mut mä oonki mä.

Mun ei tarvi laihduttaa ja vaikka tarvis niin en aivan varmasti sitä miehen iloksi tee. ja ei se haittaa että mies ei tykkää musta, mä vihaan sitä:) ei puhuta vaan erotaan.

Hei haloo. Montako lasta olet synnyttänyt? Etkö sen vertaa tiedä että pelkästään synnytyksestä FYYSISEEN toipumiseen menee noin puoli vuotta (väittipä täällä superäidit mitä tahansa) saati sitten henkiseen... VOI JUMALAUTA jos mua ois kohdeltu noin, niin oisin varmaan tappanut ukkoni. MIEHET PÄÄSEE NIIN VITUN VÄHÄLLÄ JA SITTEN VIELÄ ARVOSTELLAAN JA AUOTAAN PÄÄTÄ.
Voimia ap:lle, heitä tommonen "mies" pihalle.

taaperon ja vauvan kanssa on varmasti kädet niin täynnä, että jo ruuan tekeminen on hyvä suoritus! varsinkin jos vauvalla on taipumusta huutaa, se kuluttaa omia hermoja ja jaksamista vielä enemmän :( mutta mitäpä jos se väsyttää miestäkin, jos vasta toisen lapsen myötä on muuttunut?

Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Mikä roti? Toki ollaan palvelijoita toisillemme. Kuka muka passaa, jos ei puoliso. Puolin ja toisin. Ei se siitä piloille mee. Tykkää ja saan ite kaiken mitä haluan.

Ei se siitä piloil.... Tsiisus sentään kun aikansa hellii ja hautoo niin siitä kuoriutuu tyranni jos ei pidä varaansa! Trust me!

Yhteistyössä