J
jjooj
Vieras
Kerrompa teille mun miehestä ja olen aivan varma että kun luet tämän alkaa oma mies tuntua aika ihanalta. Mun mies odottaa että ehdin joka päivä tehdä kaikki kotihommat sillä aikaa kun on töissä ja jos en tee niin huutaa miten laiska ja paska akka olen. Joo ehtisin kyllä muuten mutta lapset 1kk ja 2vee vie aika paljon aikaa.. Vauva on huono nukkumaan ja huutaa paljon. Viimeksi sain nukuttua kunnolla sairaalassa kun vauva syntyi, mies ei auta vauvan hoidossa yhtään, vuorokauden aikana hoitaa (=pitää sylissä) vauvaa max 10min. Mies näkee että olen väsynyt ja huomaa että pinnani on kireällä lasten kanssa mutta ei auta, ja olen myös pyytänyt että auttaisi että saisin levättyä ennen kuin tulee totaalinen burn out, mutta ei... Mies haukkuu minua laiskaksi tyhmäksi läskiperseeksi ja tänään kun näki että itkin väsyneenä huutavan vauvan kanssa niin käveli vaan ohi ja tuhahti että idiootti. Jep, sitä minä olenkin kun olen kattonut tuota kusipäätä näinkin kauan.. En kato enää. Huomenna sanon sille suorat sanat, otan lapseni ja häivyn.Niih.