Tämmönen mies mulla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jjooj
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap: onko miehesi työssä tapahtunut jotain muutoksia tai ilmennyt huolia? Masennus ja stressi näkyy miehillä valitettavan usein jopa sairaalloisena julmuutena sitä kaikkein lähintä ihimistä kohtaan. Aikoinaan olen kokenut mieheni taholta ihan sanoinkuvaamatonta ilkeilyä, kiusantekoa jne., mutta vuosien myötä tiettyjen huolien helpottuessa olen hänen kanssaan saanut elää ajoittain hyvinkin onnellisena. Edelleen tosin, kun miestä masentaa (tulee vähän kausittain), hänestä tulee ilkeä ja raivoileva. Masentuneen omanarvontunne eli itsetunto on usein aika nollissa, ja kun on kuopassa, jossa on kammottavaa olla, saattaa helpottaa hetkeksi, kun sanoo ja tekee asoita, joista toinenkin tipahtaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Paljon kokenut:
Ap: onko miehesi työssä tapahtunut jotain muutoksia tai ilmennyt huolia? Masennus ja stressi näkyy miehillä valitettavan usein jopa sairaalloisena julmuutena sitä kaikkein lähintä ihimistä kohtaan. Aikoinaan olen kokenut mieheni taholta ihan sanoinkuvaamatonta ilkeilyä, kiusantekoa jne., mutta vuosien myötä tiettyjen huolien helpottuessa olen hänen kanssaan saanut elää ajoittain hyvinkin onnellisena. Edelleen tosin, kun miestä masentaa (tulee vähän kausittain), hänestä tulee ilkeä ja raivoileva. Masentuneen omanarvontunne eli itsetunto on usein aika nollissa, ja kun on kuopassa, jossa on kammottavaa olla, saattaa helpottaa hetkeksi, kun sanoo ja tekee asoita, joista toinenkin tipahtaa.

hmm..ei mielestäni ole mitään tapahtunut... luulen kyllä että mies vaan on kusipää,ihan luonnostaan

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitos vaan kaikille vastauksista ja öitä:)

Tsemppiä, hyvä ettet suostu enää elämään sellaista elämää, mitä et halua. Minulle on käynyt melkein samoin: mies muuttui muutama vuoden yhdessäolon jälkeen aivan kuin toiseksi ihmiseksi, sellaiseksi, jota en pystynyt enää rakastamaan. Mutta meillä siihen oli edes joku 'selitys', mies rupesi kiskomaan ties mitä aineita eikä osannut lopettaa. Ero sattuu vähemmän kuin huonossa suhteessa oleminen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Kiva lapsen kuulla kun isä puhuu äitille tolleen "nätisti". :'(

Hei, mut sehän sanoi vaan mielipiteensä rehellisesti, eikä alkanut valehtelemaan ja olemaan mielinkielin.. ?

Tämä siis liittyen toiseen ketjuun, sarkastisesti sanoen..

Niinpä ;). Eikös se rehellisyys ollut Beepin mielestä aina hyvä juttu ;)?

Alkuperäinen kirjoittaja toinen vieras:
Niinpä ;). Eikös se rehellisyys ollut Beepin mielestä aina hyvä juttu ;)?

Tuli kyllä mieleen, että voi pässit.

No tiedän erään perheen äidin, jolla kotona ihan vastaavaa. Lapsetko ansaitsee kuulla, kuinka vanhemmat huutaa toisilleen harva se päivä? Eikös vois erota ihan suosiolla...? Lapset ensin.

Huh. Mustakin on tosi kivaa kun ex-mieheni puhui mulle tollein. Nyt puhuu uudelle naiselleen samalla tavalla. Lapsi 6vee saanut hyvän mallin; sanoo minuakin välillä "vitun lehmäksi", sanoohan isikin isin uutta naista sillä nimellä! Huoh.

Yhteistyössä