Tämmösiä miehiä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Duunissa kuulin tänään kolmen miehen keskinäisen keskustelun. Yritän laittaa sanasta sanaan osan siitä, toki ihan muistin perusteella. Miehet iältään 28-32, sinkkuja koko porukka. Ja uskokaa tai älkää akateemisia... Ja kyllä salakuuntelin oikein kunnolla, koska olin vaan niin hämmentynyt. Meillä on tämmönen tarvikevarasto jonka toisella puolella on yhden osaston "sivutaukotila". Siellä ei juuri koskaan ees istu kukaan, paitsi muutama mies. Kenties siksi tämmöstä juttua...

1: Jaahas, mites homma pillurintamalla eteni viikonloppuna
2: No ei siinä, sitä samaa mimmiä yritän piirittää, mutta ei oikein etene. Kävin sitten "baarista x" nappaamassa semmosen... no ei helvetti, suoraan sanoen hävettää. Mutta tulipahan pantua...
3: Ai saatana, kerros vähän...
2: No perkele semmonen ämmä, joka kyllä... no ei vittu, ruma kun petolintu ja läskikin vielä. Semmonen tuli silti raahattua kämpille ja kairattua...

kauheeta naurua...

2: Mutta kyllä mä sen helmimimmin vielä saakeli kellistän. Sitten nussitaan edestä ja takaa ja katotaan että viittiikö viedä pidemmälle.
1: No jos sen saat panopuuksi, niin vitun hienoa juu. Mutta älä ny vaan mee päästäs sekasin.
3: No emmää tiä. Kylhän tommosen mimmin vois vaimoksiki ottaa. Ei se estä semmosta satunnaista paneskelua...

tämmöstä ja jatku vaan sama... Tämmösiä miehiä taitaa olla aika paljon...

noh miten sen sanoisi nää miehet menettää aika paljon hurjii juttui jos vaan pelkkä pimppa on mielessä se tunne antaa niin paljon vitusti enemmän kuin pelkkä pano se antaa rakkauden

Naiset ei juttele panemisesta. Se olisi ihan liian härskiä. Jutut on aina vain kulttuurista ja lapsista.
no toi on vale tiiäks mitä olin kuurojen palvelukeskuskes duunis. niin tiiäks miten mu neka päivä alko naiset puhei koko ajan nussimisesta ja siitä kuinka viekoitellaa nuorempii ja mä olin siin vieres.
ok yks pomo suuuttu mulle kun eka sanoin et voin lhtee sen kaa pikkujouluihin mut sillone ex sitten laitto päivän aikana viestii et lapsi kiipeenä ja tietty valitsin lapsen ja keksin selityksen ku sille ei menny se ekä läpitte. nooh tiiäks mitä siit seuras tää pomo alko puuhuun msuta paskaa muille mut se unohti sen et mä olinkin jo tullu kaikkien kaa toimeen ja ne kerto mulle kaiken.

Yhteistyössä