Tampere! :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Pihlaja-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

-Pihlaja-

Uusi jäsen
06.09.2011
2
0
1
Hei!

Kaipailisin kavereita muista äideistä erityisesti Tampereen keskustan alueelta, jonne ollaan pikapuoliin muuttamassa. En tunne seudulta ketään, joten olisi mukava saada uusia tuttavia, jonka kanssa kahvitella ja käydä vaikkapa kerhoilemassa ja puistossa. Toki myös keskustan ympäristöstä ovat uudet tuttavuudet tervetulleita.

Olen itse hieman alle 30-v, naimisissa ja pienen vauvan äiti, joka tykkää muun muassa kirjoista, elokuvista, syksystä, vihreästä teestä ja kivoista ihmisistä. Olisi myös mukavaa, jos saisimme vauvakaverin, mutta haaveissa on toinen lapsi, joten vauvakuumeilijat ovat yhtä lailla toivottua juttuseuraa! :)

Moi!!

Täällä myös vasta Tampereelle muuttanut perhe vailla seuraa. Perheeseemme kuuluu äiti 25v, tyttö 9kk ja poika 2v + isäntä joka on päivät koulun penkillä. Jouduttiin muuttamaan miehen koulun perässä, joten kaikki sukulaiset ja ystävät jäi toiseen kaupunkiin. Kahvittelu ja puistoseuraa mekin kovasti oltaisiin vailla :)
Kirjoitella voi heiskanen86@jippii.fi

Hei!

Minäkin täällä seuraa etsikelen niin itselleni kuin lapsillenikin. Muutin Hervantaan keväällä ja kovin on yksinäistä täällä olla, leikkipuistoissakin on niin paljon kävijöitä että harvoin osuu toista kertaa sama perhe samaan aikaan sinne. Lasten kaverit ovat Hallilassa päin, missä äitinsä asuu, mutta koska pojat (2,5v ja 6,5v) viettävät puolet ajastaan minun kanssani, olisi niitä kavereita kiva täältäkin löytää. Ja itselleni kelpaa kaikenlainen seura lasten kanssa tai ilman. :)

Yhteistyössä